Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyklar ASM B-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyklar ASM B-17

    Stor nydelig B17 med vingespenn på nesten 3,1 meter. Den er elektrifisert og flyr som en drøm. Utrolig snill og kan flys av alle som takler en medium lavvinget modell. Alt utstyr var nytt i flyet og bare flyet alene koster 7500,- Den flys med Turnigy motorer og ESC og gode metallgirservoer. Opptrekkbart understell på luft som fungerer smertefritt.Vingen er tredelt med avtagbare yttertipper. Jeg har hatt den hel i min Hiace med bare vingetuppene avtatt. Demonteres enkelt med to skruer underfra opp i kroppen.Modellen flyr nydelig og er enkel å fly, sjekk min Youtube video under.Modellen selges for en dansk modellflyger som aldri får avhentet den.Spesifikasjoner:B-17 SPECIFICATIONS: Wing Span: 3048mm (120”) Wing Area: 123.87dm2 (1920” sq.) Length: 2210mm (87”) Weight RTF: 13.1 to 15.4kg (29 to 34 lb.) according to equipment used Wing Loading: 106.2 to 124.5gr/dm2 (35 to 41 oz./sq.ft.) according to equipment used Functions: Ailerons, Flaps, Elevator, Rudder, Retracts, Throttles Radio Required: 6 channels or more with 7 Heavy Duty and 4 Standard Servos (or 1 standard servo and 4 ESC's if using electric power Power Requirements: 4 x .32-.36ci (2 Stroke), 48-56ci (4 Stroke), or 4120/05 or Similar Electric Landing Gear Requirements: ASM B17 Main/Tail Landing Gear Set and Strut Set or Similar.

    More...
Working...
X