Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekaler for DITT FLY!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dekaler for DITT FLY!!!

    Hei. Jeg har kuttemaskin hjemme og kan kutte ut all slags design i ensfargede vinyl eller sjablonger for lakkering
    Jeg har noen farger/ carbon film liggenes men kan også bestille farger etter ønske. ca 2 ukers ventetid. spør meg så får du vurdering og pris. prisen avhenger også av kostnad på vinyl naturlig nok. prisvariasjoner er ganske stort på type og farger/vanlighet.
    jeg kan bruke tid for og perfeksjonere det du har av design eller ønske.

    Mail er karlsen_84_@hotmail.com for og sende meg bildefiler eller design. med eller uten vector.

    Har nå begynt igjen for fult med vinylcutting i så send meg forespørsel om du ønsker noe eget til flyet ditt heliet ditt båten din eller bilen din.
    Last edited by Rune.k; 29-01-18, 13:37. Reason: uodate 2018
    Pilot Rc Yak 54 35 prosent. EF Laser 60 Ef edge 60 Tommer. Trex 600n. Spoton F3a. Xtreme F3a
    trex 450 2 stk. GP catalina. Phoenix Tucano.

  • #2
    Vil det si at hvis jeg sender deg logoen til MFN, så kan du produsere opp til folk som har lyst på?
    Er jo en del som har lyst på vet jeg, og jeg har i grunn lite tid til sånt om dagen...
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Vil det si at hvis jeg sender deg logoen til MFN, så kan du produsere opp til folk som har lyst på?
      Er jo en del som har lyst på vet jeg, og jeg har i grunn lite tid til sånt om dagen...
      Hvit hvit hvit hvit....
      Rune Haugen
      // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
      // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
      // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
      // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

      " It's all 100% electric ! "


      Comment


      • #4
        Click image for larger version

Name:	IMGP3110 small.jpg
Views:	2
Size:	69.2 KB
ID:	607435Click image for larger version

Name:	IMGP3101.jpg
Views:	3
Size:	83.9 KB
ID:	607436
        Originally posted by xilian View Post
        Vil det si at hvis jeg sender deg logoen til MFN, så kan du produsere opp til folk som har lyst på?
        Er jo en del som har lyst på vet jeg, og jeg har i grunn lite tid til sånt om dagen...
        Hei.. ja det kan jeg har god tid til sånt selv på hobbyrommet for tiden så det hadde bare vært arti for min del
        Last edited by Rune.k; 06-04-14, 11:36.
        Pilot Rc Yak 54 35 prosent. EF Laser 60 Ef edge 60 Tommer. Trex 600n. Spoton F3a. Xtreme F3a
        trex 450 2 stk. GP catalina. Phoenix Tucano.

        Comment


        • #5
          Originally posted by gnistjeger View Post
          Hvit hvit hvit hvit....
          Hva ønsker dere evt av størelser og farger og design? designet er uendelig men ikke fargene. kan mikse maks 2 farger grunnet tykkelser og holdbarhet.

          Vis dere vil bestille kan jeg lage i deres egne design og størrelse men bestilling må skje på mailen min mot forskuddsbetaling.
          Mailadressa er Karlsen_84_@hotmail.com
          Pilot Rc Yak 54 35 prosent. EF Laser 60 Ef edge 60 Tommer. Trex 600n. Spoton F3a. Xtreme F3a
          trex 450 2 stk. GP catalina. Phoenix Tucano.

          Comment


          • #6
            Click image for larger version

Name:	GYpz1u4hSiKBP0lD1eg79g.jpg
Views:	2
Size:	111.2 KB
ID:	617244Click image for larger version

Name:	fullsizeoutput_2b1.jpg
Views:	1
Size:	234.1 KB
ID:	617245Click image for larger version

Name:	c32sAP25RbWz7B+F6Au3Hw.jpg
Views:	2
Size:	112.9 KB
ID:	617246Click image for larger version

Name:	Qd0WR7G6RZa+Ir5dOBA9VA.jpg
Views:	2
Size:	171.5 KB
ID:	617247 for å skape litt liv i tråden. Jeg trenger Light cream merker på min Beaver fra STM model. slik at jeg kan bli med på skalestevne
            Mvh Andreas
            Stevensaero, glede i noen balsaflak.
            PCM.at mye glede i litt carbon
            Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

            Comment


            • #7
              arti prosjekt. ser att det er vanskelig og få tak i light cream rimelig da de jeg pleier og kjøpe fra har det ikke. og kjøpe en rull med dette som er veldig uvanlig farge kan bli veldig dyrt. er det noe anne du kan bruke? light grey eller vanlig cream?
              Pilot Rc Yak 54 35 prosent. EF Laser 60 Ef edge 60 Tommer. Trex 600n. Spoton F3a. Xtreme F3a
              trex 450 2 stk. GP catalina. Phoenix Tucano.

              Comment


              • #8
                Sjekker litt, mulig det lureste er å bruke hvit
                Mvh Andreas
                Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                PCM.at mye glede i litt carbon
                Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                Comment


                • #9
                  minn meg på det på mandag, så skal jeg sjekke hva jeg har på jobb.
                  99.9% sikker på at jeg har beige, men da må du kutte ut det du skal ha selv (eller sende vinylen til TS)
                  Tom I. Arntsen

                  Comment

                  Working...
                  X