Announcement

Collapse
No announcement yet.

div spm ang ultimate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var dumt. men fort gjort å fikse dette da, ser ikke ut som det ble så mye skade.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #17
      Klarte og hente den kjapt inn

      Comment


      • #18
        Det kjedeligste er att jeg nå jeg ikke hobby rom og eneste personen jeg kjenner som har hobby rom og har mulighet til og hjelpe og bygge sammen er på flyttefot

        Comment


        • #19
          Kjøkkenbordet er undervurdert.... Ypperlig egnet til flyfiks... Om kjerringa klager så inviter henne ut på middag et par dager mens du holder på... Alternativt stuebordet om du har mer herredømme over det rommet...

          Comment


          • #20
            Ble kasta ut av kjøkkene av madamen så ble det stuegulvet da og liming pågår
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Sa jo du skulle bruke expo

              Nei.. sånt som skjer... Bare å lime sammen og prøve igjen
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Originally posted by xilian View Post
                Sa jo du skulle bruke expo

                Nei.. sånt som skjer... Bare å lime sammen og prøve igjen
                Var nok ikke expo sin skyld var mer att jeg har egen skjerm på kontrollen som måler volten pr selle og den begynte og pipe så jeg fikk helt nærvvende /panikk/blodtrykksfall osv så jeg trodde batterie var helt tomt og att det var på lipo cutoff så jeg vrengte bare flye inn på stripa og endte med en hard landing,så neste tur blir uten skjerm/monitor men fikk 3 turer med den da,men føler att motoren er litt slapp er en os 490 kv med 5s lipo med 15x8 propell noe jeg så norwegian anbefalte

                Comment


                • #23
                  Noen som har hatt denne modellen som kunne fortelle om den burte være helt rett ved mål av tyngdepunkt eller om nesa skal peke nedover litt?

                  Comment


                  • #24
                    Da var den friskmeldt,må bare få justert tyngdepunkte riktig så.
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X