Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarot t810 med masse utstyr (InfinityL/wkm/fpv osv)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tarot t810 med masse utstyr (InfinityL/wkm/fpv osv)

    Vurdere å selge min Tarot T810 fordi det har endret seg litt privat og at dette krever mer en hva jeg kan gi pr nå.Oppsettet er som følger:Ramme: Tarot T810Motorer: Tarot 4114 320kvESC: Hobbywing Platinum Pro 30A OPTOFC: DJI Wookong-M 50Waypoint / 2.4G Wireless datalink / iOSD MK||Props: 15*5,5" CarbonGimbal: Tarot T2D for gopro3 (med lading via powerboard) OG InfinityL 3 axis gimbal med hurtigkobling til ramme.Radio: FrSky Taranis (med kuffert og oppgradert til 3s lipo) og Turnigy 9X (med backlight og OpenTX slik som FrSky) Taranis har også telemetri som man ser live volt pr celle or totalt.Rx: 2stk FrSky X8R (en til wookoong og en til gimbal/videoswitch mot iosd mk||) og en til Tunigy 9XBatteri: 2x 2200mAh og 2x 5000mAh 6S batterierPowerBoard: Gryphon PowerBoard og PowerBoard BEC med enkle uttak til 12V og 5/6VLader: 20A psu og 2x IMAX B6 Ultimate som kan lade 10A hver.Video: Fatshark Predator V2 med alt som fulgte med samt ett ekstra batteri.Kuffert med eget 3S batteri som driver lcd skjerm/5,8Ghz video link/2,4Ghz DJI wireless video link mot ground station på feks ipad.Man kan switche mellom fatshark kamera montert i front og gopro i gimbal med en bryter på radio og man ser uansett live volt/rettning osv som kommer fra iOSD MK||.Har kun flyet en gang med InfinityL gimbalen og justert/satt den opp mot Tunigy radion. Trenger muligens noe mer tuning men det vet jeg ikke enda.Har satt opp Taranis med 3 mulighet til styring av Tarot gimbalen samt dem normale gps/atti/manuel mode, av/courslock/poi og return to home bryter.Pris er veldig vanskelig å si da det er markedet som bestemmer og tiden på oppsett får man aldri igjen.Kan også selge med Gorpo3 black med ekstra batteri og det som måtte være, altså alt som måtte være av utstyr på bildene og en del ekstra.Setter prisen til bud over 20.000,- for ALT inntil videre.

    More...
Working...
X