Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et godt tips til Elefun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Et godt tips til Elefun

    To av de tre siste gangene jeg har handlet fra Elefun har pakkene blitt sendt ASAP som vanlig, men skuffelsen har vært like stor når jeg har åpnet en pakke med én istedenfor to servoer og nå i dag én støtstang, én pakke kulelinker osv. Spør heller om jeg virkelig vil ha én servo før dere sender avgårde.
    Last edited by bjeff; 23-04-14, 16:31. Reason: fakta
    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Originally posted by bjeff View Post
    To av de tre siste gangene jeg har handlet fra Elefun har pakkene blitt sendt ASAP som vanlig, men skuffelsen har vært like stor når jeg har åpnet en pakke med én istedenfor to servoer og nå i dag én støtstang, én pakke kulelinker osv. Spør heller om jeg virkelig vil ha én servo før dere sender avgårde.
    deja vu gang på gang

    alltid stas å sitte med 2 servogir, når du trenger 3.

    Comment


    • #3
      Jeg skjønte ikke helt denne; er det feilbestilling, feilpakking eller fordi resten er backorder...?

      (Har med andre ord ikke opplevd dette problemet før...)
      * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

      Comment


      • #4
        De sender ut pakka selvom deler av bestillingen viser seg å være backorder uten at det syns ved bestilling.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Originally posted by bjeff View Post
          De sender ut pakka selvom deler av bestillingen viser seg å være backorder uten at det syns ved bestilling.
          Et annet tips er å få mer Spectrum-radioutstyr på lager. Nå virker det som om Spectrum avvikles. Umulig å finne satelite-receiver.

          Comment


          • #6
            Smallsize har satelitt mottaker.

            Comment


            • #7
              Originally posted by bjeff View Post
              De sender ut pakka selvom deler av bestillingen viser seg å være backorder uten at det syns ved bestilling.
              Ja, det hadde vært veldig greit å kunne velge hva som skal skje i slike tilfeller. I og med at det ikke finnes noe fasitsvar på dette, burde kunden få mulighet til å avgjøre dette i hvert enkelt tilfelle. Om det mangler litt "smårusk" beregnet for reservedelslageret, spiller det ikke så stor rolle om det blir litt forsinket. Trenger man derimot to balanseror servoer, er det liten vits i å motta bare en av dem...
              Knut

              Diverse fly; de fleste med propell...

              Comment


              • #8
                Som andre seriøse nettbutikker så bør de få på plass et valg hvor du bestemmer om varene skal sendes som en pakke når alt er på lager eller dele leveres. Dette gjøres normalt med en liten "check boks" på samme siden som du velger frakt metode.

                Ulempen med dette (sett fra Elefun sin side) er faren for at kunden kjøper fra en konkurrent når de oppdager at noe er i backorder, da er det "bedre" sende i vei det man har - når kunden har fått noe så er det mer jobb å klage/endre kjøpet....

                Comment


                • #9
                  Husk at E gjerne tar i mot konstruktiv kritikk, men da direkte. (Det blir lest her også, men ikke forvent svar)

                  Ellers kan jeg nevne at fom. Tirsdag forrige uke så økte bemanningen på telefon med
                  1 person for å få økt kapasitet der, og at fom. 26 mai blir det
                  utvidet åpningstid: 12-17 mandag –fredag og 10-15 lørdag (før 13-17 tirsdag-fredag og 10-13 lørdag)

                  Tydelig tegn på at de er fleksible og følger med i timen
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by xilian View Post
                    Husk at E gjerne tar i mot konstruktiv kritikk, men da direkte.
                    Jeg tar det her. Det funker, fikk en servo i posten i dag. Men spøk til side; Elefuns konsept med å sende med en gang, de er virkelig kjappe, er veldig bra. Det er denne ene funksjonen som suger lut. Hvis jeg kjøper sko på nettet, blir jeg furten om jeg får én sko, da spiller det liten rolle at den kom etter under et døgn.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment

                    Working...
                    X