Announcement

Collapse
No announcement yet.

SAB Goblin 630 m/elektronikk og batterier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SAB Goblin 630 m/elektronikk og batterier

    SAB Goblin 630 kitSAB 630 HovedbladerSAB 105mm HalebladerIKON flybarless gyro3x Savöx SB-2271SG (HV/BLS/0.06sek/20kg)1x Savöx SB-2272MG (HV/BLS/0.03sek/7kg)Turnigy SK-3 Competition (560kv/4100w/95amp)Castle Phoenix ICE2 120HV4x APLUS Extreme 65C 3800mahSelger nå min Goblin da jeg ønsker meg noe nytt (igjen). Denne ble kjøpt og bygd i mars 2013 og er flittig brukt siden. Den har vært involvert i kun én "ulykke" på tiden jeg har hatt den, da hadde jeg en dårlig landing hvor jeg knakk halefinnen samt understellet. Ellers kan jeg informere om at det er de opprinnelige hovedbladene og den opprinnelige bommen som står på - ingen "skikkelig" krasj altså.Som man kan se av utstyrslisten, er denne bygget for å være en kraftplugg. Supersterke, superraske servoer for beinhard 3D. Kraftig motor i kombinasjon med kraftig fartsregulator som fungerer og fungerer og fungerer. IKON flybarless for en "tight feel" og stabilitet.Dette har blitt byttet i anledning vedlikeholdempere i hodetKulelager i "drivetrain"HalebelteDen er også oppgradert med SAB battery tray system (ett tray medfølger). Det følger med 4 batterier (altså to sett). Batteriene har hatt ca. 180 ladinger. En samling reservedeler og vedlikeholdsdeler medfølger også. Canopy er slitent med noe sprekker og et lite hull men fremstår som pent, og fullt brukbart.Det du trenger for å fly:Mottaker eller satellitterMottakerbatteri eller BECKan besiktiges på Jakobsli i Trondheim. Send epost ved ønsker om flere bilder eller mer informasjon!

    More...
Working...
X