Announcement

Collapse
No announcement yet.

skalakropptil Raptor 50.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skalakropptil Raptor 50.

    Hei.
    Er det noen som veit om noen fine sider der dem selger skala kropper til raptor 50?
    Eventuelt er det noem som har liggende som skal selge?

  • #2
    RC Aerodyne - Large Scale Helicopters and Airplanes Parts for Sale har mye fint for 600 size som også burde passe Raptor 50.

    Comment


    • #3
      ThunderTiger har en del egne kropper som passer rett på. Jeg har en UH-1Y som jeg aldri blir ferdig med blant annet....
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Takker for svar.
        uh-1y er et av dem eg har vurdert men ser prisen på dem er så utrulig mye høyere en alle andre men når allt kommer til allt så er det utseende som teller å ikkje prisen :P
        Har sett litt på MD-500 å men det er så mange som har det så det er egentlig litt kjedelig...

        Comment


        • #5
          Jeg kjøpte min på 404 Not Found, da kostet den nesten 1/3 av prisen her i Norge.
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            se der ja, fin side.
            Vet du om det er plass inni helikopteret til å lage til med skala inredning, eller tar helikopteret hele plassen invendig?

            Comment


            • #7
              Har ikke kommet så langt selv, men sett på flere byggetråder at mange har laget skala cockpit osv i den. Selv er planen å montere cockpit og piloter, mener det blir god plass.
              Lars Norberg

              Comment


              • #8
                okai. ser det er noen modeller der senderbatteriet ligger helt i frontruta. misster likksom en del av skala opplegget da etter min mening hehe.

                Comment

                Working...
                X