Announcement

Collapse
No announcement yet.

Horisontal Stabilisering for heli, Copilot II Super Combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Horisontal Stabilisering for heli, Copilot II Super Combo

    Er du sugen på å lære å fly helikopter men utrygg på å gå videre til 6CH med collectiv pitch?Eller har du rett og slett lyst til å ha en bailout mulighet?Har en uflydd Copilot II Full combo som gjør alle helikoptre med flybar horisontalt stabilisert ved hjelp av flere sensorer.Fungerer slik at når du har aktivert copilot via radio så retter den heliet horisontalt når du slipper cyclic stikka, det vil si att visst du mister kontrollen holder du kun gass stikka og slipper stikka til venstre som styrer swashplaten og heliet retter seg umiddelbart.Denne har og vært prøvd med flybarless gyroer med suksess.Søker du på helifora vil du se denne er positivt omtalt som en av de bedre og rimeligere løsningen for å ha en bailout mulighetHer er en salgslenke:http://www.usastore.revolectrix.com/...ilot-II-C6_2Og her en teknisk beskrivelse av dens funksjoner:http://www.revolectrix.com/cp2_description_tab.htmEn video her som demonsterer hvordan den fungerer i praksis på helikopter med flybar, du finner og videoer på youtube der den er brukt på align flybarless gyro er mye enklere å sette opp enn Helicommand sin utgave og det ligger detaljerte videoer på youtube som viser hvordan du setter denne opp med den trådløse programmeren som selvfølgelig er med.Jeg har kun monterte denne på ett heli men plukket den av da heliet ble solgt og kjøper ikke ville legge ut for den og kom aldri så langt til å sette den opp.Den er altså aldri strømsatt eller flydd med, kun lagt i boksen igjen.Har selv ikke bruk for denne da jeg bruker BavarianDemon3sx og Naza-h med gps på mine store helikoptre.Visst du sjekket salgslinken vil du se at denne comboen koster ca 300$ ink frakt(1800,-).Førstemann som byr meg 600,- pluss frakt på 50,- får denne.Du trenger ikke ta kontakt om du vil prute på denne prisen

    More...
Working...
X