Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-RC Balsa Jet Trainer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Her er video av tredje flight med SPORT-versjonen, ikke trainer.

    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #17
      Trainer eller ikke, de som begynner og fly jet kan vel fly det meste fra før?
      Min Hjemmeside..

      http://sveininge.iflogg.com

      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

      Comment


      • #18
        Er nok ikke sånn alltid 😉. Har folk i klubben som har flydd Acromaster, edf og rett på ganske hot jet med gode resultater
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #19
          Bare jeg så har fått det for meg da de ser alltid så proffe ut når de flasher alt det fanzy utstyret sitt. Mens jeg kommer der med en sleten EF 48" under armen og kaster opp
          Min Hjemmeside..

          http://sveininge.iflogg.com

          Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

          Comment


          • #20
            Leveres først i månedsskiftet sep/okt, har valgt hvitt og rødt fargeskjema.

            Mer testing av modellen:

            Viggo
            Attached Files

            Comment


            • #21
              ser jo snasen ut den på bildet der da.

              Men det blir bra. Husk å dokumentere
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Går litt seint ( her kommer snart snøen ), men den skal visst shippes ut før helga. Manualen er kommet på nett.

                Page not found - Pilot-RC

                Comment


                • #23
                  Da er den kommet i hus, sendt fra Kina fredag kveld og med ankomst Geilo tirsdag ettermiddag, slå den.

                  Kom i to store esker, esken til kroppen var lite forsterket og hadde klart fått en del juling, var derfor ganske spent, men alt så ut til å ha gått bra. Dette er jo ett rent balsa/fineer fly, godt å se på glimrende tilpassing og lim på rette steder, betrekning er suverent pålagt og uten en eneste sig eller rynke.
                  Denne er bestillt med "alt" montert foruten turbin og mottaker, alt er veldig ryddig og fint gjort, understellet ser ut til å være ren kopi av andre kjente merker, håper det fungerer bra. Kommer til å bytte ut bremseventilen til en BVM smooth-stop og montere en UAT, resten lar jeg være som det er.

                  Har tatt litt bilder, om det er noe spesiellt noen vil ha bilde av, er det bare å spørre.

                  Viggo

                  Comment


                  • #24
                    Litt bilder.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Mere bilder.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Nice! Utrolig smooth da ferdig montert elektronikk - ser rydfig ut. Blir sikkert mer av slikt, bare rett ut å fly!
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • #27
                          Da er det faktisk sånn at til og med JEG kunne vurdert det
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #28
                            Svein Inge:
                            Hvordan kan vi ta med nødvendig utstyr og bruke det, uten at vi "flasher" det "fancy" utstyret vårt? Må jo pakke det ut av bilen for og få brukt det da...

                            Christian

                            Comment


                            • #29
                              Ca 10 timer med montering av motor, elektronikk og diverse småendringer, så er den klar.
                              Fikk gjort noen små taxitester i dag, så nå bærer det til Dagali ved første anledning.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Et virkelig fint fly. og du er flink til å poste
                                Mvh Andreas
                                Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                                PCM.at mye glede i litt carbon
                                Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                                Comment

                                Working...
                                X