Announcement

Collapse
No announcement yet.

skala kropp under planlegging.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takker for tipset. Eg venter på noen gummilister som eg tenkte eg skulle prøve med først. La på krympestrømpe bare for å se å det blei ikkje så ille det. Prosjekte stoppa litt opp når dør probleme kom men det ordner seg nokk nå på den ene eller andre måten
    Har så vidt bynt å tenke litt på om den skal kalles i airwolf fargene eller om eg skal finne på noe mere uvanleg. Noen som har forslag?

    Comment


    • #17
      skal du ha gønnere og sånt, så er det jo enten airwolf eller camo som gjelder.
      Ellers er det jo bare å finne en fin fargecombo
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #18
        Da har eg fått på lit lys å bjynt å tenke meire på dørproblemet mitt...Eg satt å tenkte å fant ut at eg bare prøver å lage nye i glassfiber.
        det fåreløbige resultatet er eg egentlig ganske fornøyd med så nå gjennstår bare å få dørene litt tykkere å få på dørhåndtak, skjære ut vindu å må på litt farge ...

        Click image for larger version

Name:	IMG_0515.jpg
Views:	1
Size:	22.2 KB
ID:	608709Click image for larger version

Name:	IMG_0529.jpg
Views:	1
Size:	56.3 KB
ID:	608710
        Last edited by xilian; 19-08-14, 23:32.

        Comment


        • #19
          For å jevne ut dørene å få en glatt å fin overflate, kan eg da bruke sparkel eller er det andre ting som er bedre å bruke?

          Comment


          • #20
            Tynn lett sparkel og pusse med sandpapir mellom hvert lag funker bra det
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment

            Working...
            X