Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke bilde med gopro på fatshark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke bilde med gopro på fatshark

    Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg Fat shark predator v2. Og jeg kjøpte med denne kabelen: FPV Kabel - DJI Phantom 2/Mini iOSD/FatShark Jeg har Dji Phantom 2 og H3-3D gimbal med gopro hero 3+ black. Jeg får det ikke til og virke. Har det noe med att jeg ikke har en Mini IOSD tilkoblet? Skulle jeg ha hatt denne kabelen isteden når jeg ikke bruker IOSD? FPV Kabel - DJI Phantom 2/Fat Shark Og er det noe spesielle instillinger jeg må ha kameraet på for og få bilde til brillene? Prøvde med orginalt kamera til fat shark og det funket... Håper på svar

  • #2
    Håper noen kan hjelpe meg, kommer til og ringe på elefun i morgen og høre om de vet noe. Jeg skrur på kameraet før jeg starter Phantomen, og USB kabel er selfølgelig tilkoblet gopro. Men får ikke noe bilde inn i brillene ;-(

    Comment


    • #3
      Skal vel få bilde uten mini IOSD tror jeg. Koblet riktig kabler inn innom på phantom?
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Ja jeg synes det er rart. Ja jeg har fulgt videoene på youtube hvordan de monterer gimbal der, men har ikke funnet en hjelpevideo på eksakt dette. Jeg har prøvd både i pal og ntsc mode på kamera... Blir fortvilet! Hehe..

        Comment


        • #5
          Den kabelen virker ikke uten Mini iOSD! Pinne 1 og 3 samt 2 og 4 må kortsluttes for å simulere at videosignalet går igjennom iOSD om du skal bruke den...

          Comment


          • #6
            Tusen takk, jeg har også funnet ut det nå Takk for hjelpen

            Comment

            Working...
            X