Announcement

Collapse
No announcement yet.

AccuRC Sim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har brukt AccuRC endel den siste uken nå og har blitt mer imponert. Jeg er nok fortsatt ikke der at jeg føler det er fult så halleluja som det gjerne først virker som, men det slår Phoenix ganske lett, og etter litt tuning har den nå overtatt for neXt som jeg brukte primært før jeg fikk AccuRC. Autorotation virker gjerne litt for enkel, men langt bedre en på Phoenix. Har dessverre ikke brukt RF siden versjon 4, så hvordan den kan sammenlignes med den vet jeg ikke dessverre

    Comment


    • #32
      Har de lagt ut noen informasjon om hvilke fly som kommer i oppdateringen? Hjemmesiden deres er jo udugelig. Den vil vel heller ikke støtte user models men kun offisielle modeller fra produsenten?

      Comment


      • #33
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

        HD 500 Cell : brain2

        DX9

        Comment


        • #34
          For fixed-wing-gutta, så er det gode nyheter
          AccuRC driver i disse dager å viser frem en preview på fixed wing på messa i tyskland.

          Må se å få rota meg til å teste den litt skikkelig...
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #35
            1,5 updatering skall kommer idag , då er fixed-wing den stora nya grejer , hela 1,5GB fil
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #36
              Ooohhh. Det må testes!

              Comment


              • #37
                https://www.youtube.com/playlist?lis...1iqdWNKqxSnipI



                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #38
                  Til dere som har både AccuRC og Phoenix 4/5. Hvordan er fysikken i AccuRC kontra Phoenix? Vurderer sterkt å handle...
                  Propellen skal være på toppen!
                  Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                  Comment

                  Working...
                  X