Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger du hjelp til å bygge/sette opp Helikopteret ditt mot radio, kjøpsråd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger du hjelp til å bygge/sette opp Helikopteret ditt mot radio, kjøpsråd?

    Pga av endret livssituasjon har jeg nå fått mye fritid som jeg kan bruke til min lidenskap som er rc Helikopter.Har du nettopp invistert i Helikopter med collectiv pitch(6ch) og sliter du med å forstå grunnleggende begreper som positiv/negativ pitch, collectiv pitch, cyclic pitc, gain osv?Finner du ikke ut av hvordan du skal sette opp helikopteret og gyro/flybarless systemet ditt opp mot radio og trenger hjelp?Ønsker du at jeg skal bygge helikopteret for deg og gjøre det fiks ferdig i en RTF pakke?Vil du ha ett lite kurs i oppsett av helikopter med collectiv pitch?Har du lyst å begynne med rc helikopter men vet ikke helt hvor du skal begynne?Tråler du bruktmarkedet på jakt etter noe spesifikt men er usikker på riktig pris og godt kjøp?Ring gjerne, råd over telefon koster deg ikke noe, dette er min lidenskap og jeg hjelper deg gjerne innefor rimelighetens grenser, sover inn i mellom he he.Jeg har selv måtte lære alt fra grunnen av og hadde det vært noen med erfaring som hadde hjulpet meg med terminologien, forståelse av radiomenyer, kjøpsråd, helioppsett osv hadde jeg spart meg mye tid, frustrasjon og ikke minst utlegg.Når det gjelder nitro helikoptere kan jeg gjerne sette opp heliet mot radio og gyro/flybarless enhet men det motortekniske og innstillinger på tomgang o.l har jeg ikke nok erfaring med.Har og bygd noen multikoptere med Naza kontroller på men generelt er ikke dette mitt sterkeste kort eller interesse men standard kombo løsninger kan jeg gjerne bygge for deg.Mer avanserte dyre løsninger for proff filming tar jeg ikke på meg, begrenser meg til hobbybruk.Du må gjerne ta med deg Helikopteret ditt og nødvendig utstyr til meg så kan vi gjøre det felles her.Om det blir upraktisk pga av avstander og manglende tid må du gjerne sende mot at du betaler tur/retur frakt.Setter da selvfølgelig opp en juridisk bindende kontrakt som sikrer deg verdiene dine, dette avtaler vi nærmere, vi skal gjøre dette på en måte som gir deg trygghet.Jeg vil selvfølgelig ta noe betalt for dette men ingen blodpris, vi finner ut av en pris felles alt etter hva du ønsker gjort og hva det krever av tid for min del.Kan gjerne og ta betalt i gode lipo batterier, reservedeler, elektronikk osv om du har noe du vil bytte eller kvitte deg med som er relevant, det blir vi enig om.Hører fra deg MvhJames D.Eikeland

    More...
Working...
X