Announcement

Collapse
No announcement yet.

Esc, motor, Futaba receviere og div trex 600 efl deler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esc, motor, Futaba receviere og div trex 600 efl deler

    Kom med bud eller bytte forslag, rydder litt i rotet mitt og vil ha dette bort4 stk allbruks Hitec servoer hs-635hb/hs-422, har stått på en Hirobo nitro heli, egner seg og godt til styre servo til bil og som servoer til fly.Disse koster nye 200,- på elefun, kom med forslagKomplett sett med Futaba servoer av god kvalitet til helikopter/fly.1stk Futaba S9254 hale servo3 stk Futaba S9252 cyclic servoerDisse ligger rundt 7-800,- stk nye men kom med ett bud, er ikke grådig da de er brukt2 stk Futaba S3102, har stått på en 500 Hirobo før, aner ikke hva disse er verd, har og en til men da må du bestille ekstra drevsettDiv brukte deler som passer til trex 600 ESP/EFL med reimdrift, er i plastikk, er vel verdt en halvliter på rema og gis bort mot betalt frakt eller i kombinasjon med kjøp av noe annet1 ny Castle ICE 2 80A HV Esc og lite brukt align BL600MX for 6S oppsett.Dette oppsettet passer perfekt til trex 550/600 på 6S oppsettEllers er Escen plukket av ett helt nytt trex 600 dfc 12S heli og ikke flydd med, kun loddet på serie sløyfe på batteri inngang, kom med ett forslag her og, dette skal bort og tar ikke blodpris1 stk "ny" Kontronik Jazz 55-10-32 55A esc, tåler mer kontinuerlig belastning og høye strømpeaker og egner seg godt helikopter i 500 størrelsen da den kan belastes opp til 10S, er og med hell brukt på større modeller og egner seg og godt til fly med 6-8S oppsett etter hva jeg har lest meg til.Kostet 1900,- i sin tid men er en utgått modell, kun prøvd engang så sier derfor som nyKan og brukes på 450 med 6S oppsett men vær obs på at den ikke har intern strømforsyning og du trenger egen bec, gi bud om du ønsker denne.2 stk Futaba 8ch receviere R6008BA1 stk Futaba 7ch recevier R617FS1 stk Spektrum 5ch recevier AR500Futaba recevierene har jeg knapt brukt, spektrum saken er bare noe jeg fikk i henda og gies bort ved kjøp av noe annet.Har og noe gyroer liggende, Align GP780/750, Futaba 2 ett eller annet og en KDS, alt dette er hale/heading hold gyroer.Tar bilder av disse om det er ønskeligKjøper betaler frakt, vi avtaler betaling nærmere

    More...
Working...
X