Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monstertermikk!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Monstertermikk!

    Litt av noen forhold vi har hatt på Østlandet i det siste. I dag var det nærmest monstertermikk i varmen. Gunnar (90 år) og jeg var en kjapp tur på Zinober i Sørkedalen utenfor Oslo. Men 30 grader ble litt vel heftig i lengden, så det blir heller et bad. Men det er ikke ofte vi har så flotte forhold, og det har vært godt med termikk, både morgen og Kveld. Gunnar luftet sin 4 meter, og jeg slappet av med Radian Pro. Det var slik at vi nesten var redd for å miste flyene, i det voldsomme løftet i skogkanten.
    Attached Files
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

  • #2
    Originally posted by ArneH View Post
    Litt av noen forhold vi har hatt på Østlandet i det siste. I dag var det nærmest monstertermikk i varmen. Gunnar (90 år) og jeg var en kjapp tur på Zinober i Sørkedalen utenfor Oslo. Men 30 grader ble litt vel heftig i lengden, så det blir heller et bad. Men det er ikke ofte vi har så flotte forhold, og det har vært godt med termikk, både morgen og Kveld. Gunnar luftet sin 4 meter, og jeg slappet av med Radian Pro. Det var slik at vi nesten var redd for å miste flyene, i det voldsomme løftet i skogkanten.
    Deilig og mer skal det bli!

    Comment


    • #3
      Er helt vilt her også for tia. Måtte true ned dlgen i dag med spoilere og fullt dykkror. Lengste turen var på over 11 minutter...
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #4
        Denne stolsekken fra Biltema, er grei å ha når flyturen blir lang. Blir en tur i Sørkedalen i morgen, før regn og pause på søndag.

        404 - biltema.se
        Attached Files
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

        Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

        Comment

        Working...
        X