Announcement

Collapse
No announcement yet.

Egnet servo til Extreme Flight MXS EXP 48" ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sveininge View Post
    Og lim ror horna godt løsnet på balanseror for meg engang flyet så ut som det prøvde svømmetak gøy fly men kort flytid . 4,5-5 min maks:/
    Takk for tips, det skal jeg gjøre!
    Dette er det første flyet som ikke er epo eller isopor, så skal bli utrolig gøy å fly et "ordentlig" fly

    Comment


    • #17
      Den der limer du kjapt Rune!!

      Jeg testet forresten 60" versjonen av denne idag, helt knall disse så EF modellene. På to-do lista..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #18
        Originally posted by alflovvold View Post
        Den der limer du kjapt Rune!!

        Jeg testet forresten 60" versjonen av denne idag, helt knall disse så EF modellene. På to-do lista..
        Gikk nok i søpla den der ja. Foruten hovedvinger - de var hele. Bare å si i fra hvie noen trenger et par!
        Har 60" selv og den er noe av det beste jeg flyr- faktisk bedre enn 78" jeg har.... Men er redd det blir en 48" laser på meg - har jo alt av elektronikk (bare bytte høyderor servo). Digger EF sine modeller!
        Rune Haugen
        // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
        // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
        // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
        // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

        " It's all 100% electric ! "


        Comment


        • #19
          har dere flydd pål sin 60 laser nååå?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Lukas7 View Post
            Har endelig fått min nye Extreme Flight mxs exp 48"
            Hadde satt av kvelden til å få satt det i stand, ,men da jeg leste gjennom hele brukermanualen, så anbefalte de at jeg brukte mg servoer overalt. Har 4 stk Hitec hs-65hb og 2 hitec-hs85mg+ funker det å bruke 65 servoene til vingene og sideror, og 85mg+ til høyderor? kan jeg skjære til litt så jeg får brukt en 85mg+ på sideroret og, eller burde jeg kjøpe 1 hitec 65mg til sideroret?
            Det burde vel holde med de 65hb til vingene, eller hva mener dere?

            På forhånd takk for svar!

            Ser du er fra Oppdal. Er det noe miljø der nå? Jeg bor på Sunndalsøra (70km unna), god miljø her, bare å ta seg en tur.
            EF 60" Edge. Torque.
            EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
            3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
            CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
            Multiplex FunCub XL on floats.
            Jeti DS-16

            Comment


            • #21
              Originally posted by havard.j View Post
              Ser du er fra Oppdal. Er det noe miljø der nå? Jeg bor på Sunndalsøra (70km unna), god miljø her, bare å ta seg en tur.
              Er dårlig med rc-miljø her ja. Vet faktisk ikke om noen som holder på med det, men det er vel sikkert noen ensomme flyvere spredd litt rundt omkring, men ikke noen klubb hvertfall.
              er det på den flyplassen rett før Sunndalsøra dere holder til?
              Jeg skal faktisk være i nærheten i en stund nå (Nesøya) så kanskje jeg tar meg en tur en dag

              Comment


              • #22
                Jepp, Vinnu. Det er skiltet, holder til i enden mot sentrum, hangarene nærmest stripa.
                EF 60" Edge. Torque.
                EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
                3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
                CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
                Multiplex FunCub XL on floats.
                Jeti DS-16

                Comment

                Working...
                X