Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align Trex 600 DFC siste modell 750MX/Rammeforsterkning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align Trex 600 DFC siste modell 750MX/Rammeforsterkning

    Vurdere salg av denne for å finansiere oppgraderinger av andre helier.Kan vurdere bytte i SAB 770 kit, Pyro/KDE/Scorpion motorer, gode hv-servoer og ellers kvalitets elektronikk som egner seg til SAB 700/770 om det prismessig holder samme nivå som mitt utstyr.Kom gjerne med forslag her men er kun interessert i elektriske løsninger, ikke nitro eller fly.Har og puslet med tanken om å skaffe meg en komplett multirotor men heller nok i retning av heliene mine men si fra om du vurdere bytte, kan ikke skade.Den er som "ny", har nettopp tatt full service på den etter maks 30 turer i luften, kjøpt i desember 2013 på elefun.Har skiftet alle drev, lager, enveislager, er anbefalt å gjøre dette med visse intervall men tok den servicen nå med tanke på mulig salg men var vel litt i tidligste laget ellers, du kan sikkert utsette dette til over 50 flyvninger.Har og litt og si hvilken flystil du har, om du kun sportsflyr varer alt mye lenger men for min del som flyr hardt og 3D på høy headspeed er jeg mer nøyen på det.Det er og satt på carbon halebom, er oppgradert til YEP 120A HV Esc noen som gir en usannsynlig effekt, er og satt på siste utgave align blader på hoved rotor og hale, samme som brukes på dominator modellene, dette gir ett kult utseende.Dette er det sprekeste heliet jeg har flydd, blir nesten nærvøs når den kjøres på fult turtall, er bare ett brøl.Har kun satt den opp mot radio og hatt en testtur for å sjekke at alt er i orden etter service.Alle servokabler er trekt i strømpe for beskyttelse og det er montert eget bryter oppsett og satt inn 4,8V 4800mah batteri i rammen,(kan selvfølgelig ta dette ut for lading) dette gir suveren kapasitet på strøm til avionikken og du slipper egen bec.Den er utstyrt med NAZA-H med GPS.Er en meget god flybarless gyro som gir suveren flyopplevelse samtidig som du har muligheten for selvretting og atti hold og flyvning med gps.Er nyttig for filming og å lære å fly da den blir nesten umulig å kræsje, den holder høyde og posisjon.Det som overrasket meg med denne er att den er på høyde med noen av de beste gyroene på markedet så den er ikke bare laget for GPS funksjonen.Jeg flyr og med V-Bar 5.3 Pro og Bavariandemon3sx og jeg liker denne gyroen meget godt.For å få plass til denne og ESC har jeg modifisert plastramma framme noe for å gjøre heliet mest mulig praktisk, strømlinjet og for å forhindre att canopy kommer bort i gyro(Nazaen er stor og har kabling på begge sider i lengderetning, tar derfor stor plass) og kabling, se bilder.Kan følge med ett sett med flybatterier.Har og sikkert ett gammelt slitt canopy som passer som reserve, må se i lageret mittHar og original Castle Ice 2 ESC 80A HV og bec fra kittet som kan følge med for ett lite pris tillegg.Jeg kan selvfølgelig ta av 120A Yep escen og receiver batteriet og montere det som fulgte med i original kittet men da beholder jeg recevier batteriet.Pris differansen på YEP/Castle er marginal, derfor ikke endring i pris.Bare heliet koster ny 8000,- på elefunNaza-H koster 3760,-Batterisett ca 1000,-I tillegg følger det mye reservedeler og 2 par nye 600mm 3D Pro blader, har muligens ett sett til med align blader, er sikkert utstyr for noen tusen her antar jeg, ikke regnet på det.Som sagt så vurderer jeg kun å få dette ut av hangaren da det er ett meget potent heli som egner seg for hard 3D, er ikke sikker ennå, behøver ikke å selge men kunne tenkt meg bruke mer peng på oppgradering av SAB og JR heliene mine og rendyrke disse med bedre elektronikk og motorer.Gi en lyd om dette er interessant, vil du ha flere bilder sender jeg dette

    More...
Working...
X