Announcement

Collapse
No announcement yet.

Led striper 1m i Norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Led striper 1m i Norge?

    Noen som vet om en norsk nettbutikk hvor man kan få kjøpt LED striper pr meter, og ikke bare pr 5 meter? Alt jeg finner selges kun som 5 meter, og selv om jeg nok kommer til å ende opp med å bruke omtrent den lengden så vil jeg ha flere farger, minst tre.

  • #2
    Biltema har, men kun hvit og blå mener jeg å huske.

    Comment


    • #3
      Takker for tipset, men i mellomtiden har jeg handlet på Ebay, kjøpte 5x5 meter i fem forskjellige farger for totalt 170 nkr, inkludert frakt. I kontrast så koster fem meter 250 i Norge, så da er det verdt å vente litt.

      Comment


      • #4
        Til senere Kyrre, rcelektro selger i 1 meter lengder til kr. 59,-
        Har kjøpt det selv der i fjor, var Turnigy sine som kan klippes opp i lengder som går opp i 3 led's.
        Funker bra og synes godt i dagslys også, har det på multikopter.

        http://www.rcelektro.no/index.php?ma...489421cef1b70d

        Knallbillig det du kjøpte da, antar det var fra Kina.

        Comment


        • #5
          Jeg visste om rcelektro, og hadde tenkt å handle derfra, men igår og tidligere idag så var siden utilgjengelig, så jeg misstenkte at butikken ikke eksisterte lenger. Og det var vel fra Kina jeg handlet fra, men det var noen fra Hong Kong ogsåsom lot deg velge lengde, men det stod ingenting om at stripene hadde lim på baksiden. Har prøvd å lime slike strips etter å ha tatt dem av en model, og det var litt pes å få dem til å sitte.

          Comment


          • #6
            Var oppe nå da jeg fantlinken til led-stripsene. Enkeltmannsforetak, men har alltid levert raskt og riktig varer/antall osv.
            Har bestilt diverse rekvisitter der en del ganger, og det har kommet kjapt i posten hver gang.

            Er lim på Turnigy sine, men jeg beskyttet mine mot evt. vann/støt med splittet klar plastslange fra biltema, da de sitter ytterst på armene rundt motorfestene på multikopteret.
            Tettet endene av plastslangene/led-stripsene med smeltelim, og de tålte de helt fint.

            Hva prøvde du å lime med ved gjenbruk?
            Vil tro at om du bruker kontaktlim/UHU-Por så sitter de som pokker.

            Comment


            • #7
              Prøvde vel alt fra limpistol, ca og UHU. Sistnevnte funket faktisk best, men det er allikevel mer arbeid enn å klistre dem rett på. Og så går det mye fortere når man slipper å vente på at limet skal bli klart. Det var forøvrig på EPP, muligens lettere på EPO.

              Comment

              Working...
              X