Announcement

Collapse
No announcement yet.

Head RC i Danmark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Head RC i Danmark

    Hei.
    Er det noen som vet noe om Head RC hva som foregår der for tiden.
    Alt er sommer stengt de har lite varer på siden sin. Var inne på face siden dems der var det en omtale at under opphørs salget er det lite vare på lager. Står ikke noe på siden dems, bare at de er tilbake etter sommeren men da med et litt annet varelager.
    Har kjøpt noe der som jeg har prøvd å få igjenom på garanti hvor de sendte vidre til impotøren i Europa. Hadde kominikasjon med epost fra slutten av Mai til midten av Juni før det ble stille. Så det var den sessongen for min del

    Min far trengte en mottaker som var bestillingsvare hos dem og det har nå gått 6 uker uten et pip. Han fikk svar med en gang at det tok inntil 14 dager ved bestilling. Noe som var greit siden han var midt i en bygge prosses allike vel.

    De hadde gode priser, rask frakt og var reg i norge som forhandler tidligre. Men NÅ???

    Er ikke noen som har vært i København og har noen info de vil dele?
    Fredrik S

    Stingray 500
    T-Rex 450 L Dominator 6s
    Tensho Acro Speed
    Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
    SBach indor crack.
    Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

  • #2
    Jeg bestilte fra dem tidligere denne uken, og varene er i Norge allerede. Så på det punktet er alt som før, men slik jeg har skjønt det skal de bli mer en detalj butikk, muligens kun elektronikk som radio utstyr osv. Det ser iallefall til at de kvitter seg med alt av modeller.

    Comment


    • #3
      Har forstått også at de skulle kutte ned og at multikoppter er noe de skulle sattse på. Får håpe radio utstyret fortsetter med greie priser da. For de kommer til å tape en del kunder på å ikke ha alt det de hadde på lager. og heller slutte med det som ikke solgte.
      Hvis de kutter ned på det ene er det vel mulighet for at de kutter ned på det andre å da. Som å sende ut av landet OSV. Ser på siden dems at det ikke står at de er registrert i norge lenger heller. Finner det ikke sånn jeg gjorde tidligre.
      Fredrik S

      Stingray 500
      T-Rex 450 L Dominator 6s
      Tensho Acro Speed
      Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
      SBach indor crack.
      Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

      Comment


      • #4
        Bare å holde seg unna Headrc. La inn en bestilling der for ca 10dgr siden på en vare som det stod at beholdning var usikker. Sendte en mail for å høre når levering kunne forventes, fikk kjapt svar at varen var på lager, ville bli sendt samme dag, eller senest neste dag(Mandag eller tirsdag forrige uke), så alt virket bra.

        Etter noen dager ser jeg at status på ordre er uendret, sender en mail, får ikke svar. Har nå sendt 4 mail og en mld på FB uten å få svar. Ordre står fortsatt som ubehandlet idag. Syns dette virker rart, så sjekket med Mastercard leverandøren min, det viser seg at betalingen er slettet(heldighvis).

        Syns dette virker svært useriøst.

        Comment

        Working...
        X