Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prepar3d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prepar3d

    Snikern inn her jeg...
    Dette er jo simulator for fullsize, Lockheed Martin har kjøpt opp Microsoft Flight Simulator X
    og utvikler det videre. Cluet er at det er gøy med multiplayer, og sannsynligheten for at
    noen her inne er ute på en og annen virtuell luftetur er jo ganske stor.

    Løvold og undertegnede hadde i alle fall et par artige turer i går til Gardermoen, Notodden osv.
    Begrensa hvor seriøst det er. Lav terskel osv. Hovedgreia er å ha det gøy.

    Noen fler?
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Må legge inn en hype video også da!



    Ellers anbefales det Orbx sine addons mtp. vanvittig detaljert verden, kan faktisk navigere etter E-18 og andre småveier rundt her i Vestfold som nerden i meg elsker.

    Fått litt dilla! A2A sin C172 er også fantastisk fin der alt av detaljer funker, på den måten er det teknisk sett overførbart til å fly den i virkeligheten også..

    Last edited by alflovvold; 14-08-14, 11:47.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • #3
      Prat med Odd tore på Jarlsberg å få tatt microlappen Alf, Nei er ikke dyrt, billigere en å sette sammen en krill modell
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • #4
        Ikke umulig det!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Originally posted by alflovvold View Post
          Ikke umulig det!
          Jeg tok mitt hos han, røddig kar.den følesen du har i kroppen på første solotur er helt rått.
          Terje syvertsen
          www.ModumModellSportklubb.com
          3dhs edge mintor 38
          C-arf edge dle 111 v3.
          C-ARF extra 330l da 100.

          Comment


          • #6
            Ikke sett griller i hode på ham... NEI ALF, DU KAN IKKE HUCKE MIKROFLY!!!
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment

            Working...
            X