Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebart Wind 50E til salgs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebart Wind 50E til salgs

    Det har den siste tiden vært vanskelig å få tak i Sebart Wind 50. Det er synd, fordi det er -etter mitt syn- et av de beste fly a starte F3A med. Siden jeg nå et 2m. fly holder det med en Wind 50 som reserve. Den andere kan nå videre til en som begynner med F3A. Se modellsalg.no og rcmarked.no for annonsen.

    Lucas Hofman

  • #2
    Hei Lucas, jeg tar den gjerne.
    Jeg har lyst til å begynne å trene litt igjen, er lei av å bare dille rundt med heli og 3D modeller.

    Jeg kan komme opp en av de nærmeste dagene og hente hvis det passer for deg?

    Thomas
    --
    Thomas Kvitle Jenssen

    Comment


    • #3
      Da blir den din. Og det blir hyggelig å fly sammen med deg ute også.

      Har du mulighet å komme litt senere i kveld? (etter kl. 21?). Ta med mottager og sender, da setter vi den opp lik min andre Wind. Jeg har en digital måler som gjør det lett å få like utslag på høyde- og balanserorene. Om det ikke passer i kveld kan jeg også senere på torsdagkveld.

      Lucas

      Comment


      • #4
        I kveld passer fint for meg. Ring meg når du er klar så kommer jeg oppom.
        --
        Thomas Kvitle Jenssen

        Comment


        • #5
          Flott. Du kan få låne mine 6 celler batterier til du har bestilt selv. Det er Turnigy Nanotech som ikke kan anbefales (og som jeg derfor ikke vil selge). Men du kan fly med dem og få maks ut av resten av sesongen.

          Comment

          Working...
          X