Announcement

Collapse
No announcement yet.

Head rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Head rc

    Noen som vet om Head rc / København er i ferd med å bli avviklet ?
    Bestilte noen fly for vel 1 uke siden, men ingen ting skjer med ordren, og de svarer ikke på mail.

  • #2
    Har fått ting derfra for en uke siden, men det virker som de har kuttet kraftig ned på det meste. De skrev i et nyhetsbrev at de skulle bytte fokusområde uten å nevne til hva, men det er helt klart at flymodeller ikke inngår i det nye sortimentet. Det virker som de skal gå over til en mer nisjebutikk på feks radioustyr og elektronikk når man ser på hva som er på tilbud og ikke, men det er bare spekulasjoner fra min side.

    Comment


    • #3
      Bare og sette seg ned å vente. Min Far bestilte en mottaker som skulle komme på lager i løpet av 14 dager. Nå er det gått 7 uker og ikke svar på Mail eller Tlf. Så var det bestillingsvare så blir det spennede å se om du får det. Han har sendt krav om at hvis ting ikke er i orden innen en vis tid så anser han det som kanselert. Den fristen har nå gått ut.

      Jeg venter på svar på en garanti sak fra slutten av Mai så min sesong er ødelagt. Jeg har ikke fått svar enda heller.
      Og siden min sesong er ødelagt skal jeg holde ut og så fort de er oppe å gå igjen blir det bråk fra min side.

      Har fått nyhetsbrevet jeg å men hjelper ikke å sende ut sånne brev når man ikke har service.
      Så fra min Fam sin side er ikke vi happy akkurat. Så Kyrre tror du har hatt FLAX......
      Fredrik S

      Stingray 500
      T-Rex 450 L Dominator 6s
      Tensho Acro Speed
      Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
      SBach indor crack.
      Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

      Comment


      • #4
        Vel, da har jeg hatt flax to ganger i løpet av sommeren, men jeg bestillte bare ting på lager. Dette minner jo litt om da TS gikk under ifjor. Synd, for ikke bare var det en del å spare med å handle derfra, men de var ofte veldig tidlig ute med ting fra Horizon og Multiplex.

        Comment


        • #5
          Ventet i ni måneder på en E-Flite Carbon-Z Cub, før jeg avbestillte.
          For tre uker siden bestillte jeg en Hitec HS-7950, den var på lager. Etterlyste den etter en uke, fikk til svar at de fant den ikke
          Skal ikke ha mer med de å gjøre jeg ihvertfall. Synd, for de har tildels gode priser.
          EF 60" Edge. Torque.
          EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
          3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
          CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
          Multiplex FunCub XL on floats.
          Jeti DS-16

          Comment


          • #6
            Bestilte en Hitec HS-7950 og 4 stk HS-7945, alt på lager. Bestilte 31. juli, mail med ordrebekreftelse kl 13.08 og mail om pakke sendt kl 13.38. Det gikk så fort at jeg tenkte de måtte ha lite å gjøre..
            Etter to uker i varetekt hos UPS kom da pakken fram også.
            Jørn L. S.
            T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
            Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

            Comment


            • #7
              Da virker det som at det virker for noen og ikke for alle.
              Er synd som det blir beskrevet. De har/hadde gode priser på varene sine. Grunn til at jeg kjøpte første gangen derfra var at de også var reg i norge så norsk kjøpslov var tiltredene. Men det står heller ikke på siden lengere. Så nå er jeg/vi blitt blitt fryktelig skeptiske til hva som foregår. Regner med at de taper mange kunder på hvordan de har drivet butikk i sommer. Så da spørrs det om de greier å forsette selv med nye satsinger.

              Vuderte faktisk å ta en handletur med kjerringa med båten, så hu kunne handle i sentrum mens jeg tok med meg garantisakene i en bærepose og dumpe innom butikken. Men var det å få det til.
              Fredrik S

              Stingray 500
              T-Rex 450 L Dominator 6s
              Tensho Acro Speed
              Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
              SBach indor crack.
              Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

              Comment


              • #8
                Det står under Forsendelse og Levering at de er registrert i Norge.
                Truls
                -------------------------
                Morro er det lell............?

                Comment


                • #9
                  Takker mente jeg hadde støvsuget hele siden men da har jeg enda flere rettigheter
                  Fredrik S

                  Stingray 500
                  T-Rex 450 L Dominator 6s
                  Tensho Acro Speed
                  Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                  SBach indor crack.
                  Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                  Comment


                  • #10
                    Fikk svar etter at jeg sendte en kansellerings mail, de beklaget så mye, men hadde hatt mail og internett trøbbel.Fikk beskjed om at ordren var pakket og klar til avsendelse, så jeg trakk kanselleringen. I dag fikk jeg mail om at varene var underveis.Så forhåpentligvis ordner det seg for andre også

                    Comment


                    • #11
                      Ja da blir det sent ny Mail fra meg så får vi se om jeg får svar. Har hele helga på meg til å formulere og koke opp en god klage da
                      Fredrik S

                      Stingray 500
                      T-Rex 450 L Dominator 6s
                      Tensho Acro Speed
                      Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                      SBach indor crack.
                      Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                      Comment


                      • #12
                        En liten oppdatering,; varene kom til Oslo på fredag, men det viser seg at Head rc ikke har betalt mva, så inntil det skjer blir de på lager hos UPS.

                        Comment


                        • #13
                          Det skjedde med de to siste sendingene mine også, det tok vel tre dager i begge tilfeller.

                          Comment


                          • #14
                            Samme problem her..Bestilte en prop 16des.Får verken svar på mail eller telefon
                            Lars Petter Nesse

                            Votec 322 40% 3W170cs
                            Extra 330 40% 3W212cs

                            Comment


                            • #15
                              Nå har jeg prøvd siden slutten av Mai i 2014. Ikke svar på Mail, Ikke svar på TLF. De oppdaterer siden sin innimellom. De hadde fortsatt sommerstengt i oktober.
                              Har Hørt men forbruker rådet men mente at summen min ikke var så høy så klage prossesen kunne ta lengere tid en å glemme saken. Men fikk de flere klager på samme firma tok da afære.

                              Så det firmaet gikk nok konk i fjor sommer og noen har tatt over vidre drift men ikke servicen...
                              Selv om det er bilig så styrer jeg langt unna....
                              Fredrik S

                              Stingray 500
                              T-Rex 450 L Dominator 6s
                              Tensho Acro Speed
                              Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                              SBach indor crack.
                              Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                              Comment

                              Working...
                              X