Announcement

Collapse
No announcement yet.

Holte Hobby utenfor København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Holte Hobby utenfor København

    Er på ferie i Danmark og hva er bedre en regnværsdag enn å gå i RC butikk?
    Tok en tur til Holte Hobby som ligger ca 15 min med bil utafor København sentrum.
    Riktig trivelig opplevelse, stort utvalg av fly, heli, multikopter, båter og biler.
    Stort utvalg av deler og goodies til RC hobbier og veldig trivelig betjening med mye kunnskap.
    De ligger langt under Smallsize i priser på Spektrum og Parkzone/Hobbyzone produkter,
    bare som et eksempel Apprentice 15 med radio koster 2450 norske kroner mot Smallzice
    som skal ha 3298 !!!!!!!!
    De har en webshop som ikke er særlig bra oppdatert men tar i mot bestillinger på epost
    og telefon og de har en del norske kunder.
    Anbefales, de er verdt et besøk om du er i Danmark.
    Fjernstyrede biler, både, droner & helikoptere → Holte Modelhobby
    Holte Modelhobby • Øverødvej 5 • 2840 Holte
    Tlf. +45 45 42 01 13 • Fax +45 45 42 01 33 • E-mail: shop@holte-modelhobby.dk
    Last edited by telecaster; 22-08-14, 18:18.




  • #2
    Syretesten for en forhandler er jo hva de gjør når noe ikke er som det burde, hvordan de handterer reklamasjoner.
    Jeg kan melde at Holte Modellhobby absolutt består denne testen.
    Hadde problemer med at en mottaker jeg kjøpte ikke var det jeg trodde jeg hadde kjøpt
    (og de trodde de hadde solgt ), når det ble oppdaget var det meget enkelt å få bytta.
    Hadde også problemer med et fly kjøpt av dem, en YUKI Model Pappagallo, Holte oppfører seg igjen meget fint, mens sjefen i YUKI Hr. Adam Piechowski skrev en illsint mail tilbake og påstod at jeg drev med trusler etc etter at jeg hadde lufta min frustrasjon på deres FaceBook side, det gjorde jeg etter at de for tredje gang på tre uker ikke hadde svart på epost. Ja ja den gode Adam skal få slippe meg som kunde, skal du kjøpe en YUKI model så dobbeltsjekk og sjekk igjen at alt er ok, de har en utrolig dårlig kvalitetskontroll. Og utrolig kort lunte.

    Holte Modellhobby derimot vil jeg nok engang anbefale varmt.
    Last edited by telecaster; 12-10-14, 16:40. Reason: typo



    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte en saito fg36 derfra for ett par år siden. Men når jeg sendte dem mail ang. om de kunne skaffe noen deler til den så fikk jeg ikke svar engang. Sendte dem 2 mailer før jeg kjøpte fra usa i stedet.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment

      Working...
      X