Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLG på vestkanten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DLG på vestkanten?

    Er det noen som flyr DLG på feil siden av Akerelva? Spydeberg er langt når man bor på Haslum, men jeg skulle gjerne kaste samme med noen for å forbedre kasteteknikken.

    Hilsen Lucas

  • #2
    doogledee holder til rundt Sandvika

    Comment


    • #3
      Vi er to - tre glade nybegynnere som flyr dlg (og annet morro) fra tid til annen på Fossum og Fornebu.

      Jeg har nå en Elf og kompisen min har en Versus. Jeg er forøvrig på søken etter en std size dlg men veldig få butikker fører dette i Norge.
      Torbjørn har Longshot 3 (men utsolgt) og Elefun har longshot 4 (men utsolgt).

      Andre tips?

      Comment


      • #4
        Hva med i morgen kveld eller mandagkveld? Forøvrig hva er Mail og mobil deres? Da er det lettere å avtale noe. Min er Lucas.hofman@pgs.com og 91601305.

        Comment


        • #5
          Lucas, jeg anbefaler at du bytter ut @ i mailen til f.eks Lucas.hofman ( a ) pgs.com og samtidig fjerner linken som ligger under denne adressen.
          Så slipper du å få et hav av uønsket mail fra roboter som kravler rundt å leter etter mail adresser.

          Comment


          • #6
            3 minuter max. etter regnet i dag på jordene ved Jordbru, men fin kveldsol på andre siden av dalen. Gresset var søkvått, men litt termik ble det likevel!

            Comment


            • #7
              Hei, har snekkra sammen en Dlg jeg også, dog tung som et drog i forhold til kjøpefly.. men første scratch bygde flyet jeg har lagd med egen kutta vingeprofil, epoxy, glassfiber og karbon i vakuumpakke. Så er sånn passe fornøyd med flyvekt på rundt 450g.
              Den flyr raskt som fy og er morsom å fly. men mangler no tips og triks på oppsett av radio. Er det noen som holder på å fly dlg i Sandvika område for tiden?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Seilfylybygger'n View Post
                Hei, har snekkra sammen en Dlg jeg også, dog tung som et drog i forhold til kjøpefly.. men første scratch bygde flyet jeg har lagd med egen kutta vingeprofil, epoxy, glassfiber og karbon i vakuumpakke. Så er sånn passe fornøyd med flyvekt på rundt 450g.
                Den flyr raskt som fy og er morsom å fly. men mangler no tips og triks på oppsett av radio. Er det noen som holder på å fly dlg i Sandvika område for tiden?
                Send en PM til TinyD (Trond D.)

                Comment


                • #9
                  Det er flere på denne siden. Blant annet Morten Masch og megselv. Vi fløy i går etter jobb på gresset mellom Rud idrettspark og hagesenteret. Det er bare å ta kontakt.

                  Comment


                  • #10
                    Så bra. er det fin dag så stikker jeg oppom en tur.
                    Hva flyr dere ?

                    Comment


                    • #11

                      se bort i fra alt rotet....
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Jeg har en litt sloten longshot 4. Funker fint.

                        Comment


                        • #13
                          Hva man kan bruke en skibakke til utenfor sesongen? Fly hang med DLG! 12,5 minutt over Kirkerudbakken i kveld i 1-3 m/s vind fra nordøst. 70 meter opp viste loggeren etterpå. Dette var en verdig avslutning av grunlovsfeiringen!

                          Comment

                          Working...
                          X