Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skymaster L-39 skala 1/5,5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skymaster L-39 skala 1/5,5

    Selges komplett og flyklar minus mottaker-Lengde 2200mm-Vingespenn 1740mm-Turbin JetCat P.80SE med kero start -Total gangtid 2t:43min-ECU V.6,0 batteri JetCat LiPo 7,4V 2500mA-GSU V4,00-Kevlartanker-Skala oleo understell BWM modifisert-Separate lufttanker til bremser, luker og hjul-JetTronic programmerbare ventiler til alt-Airpower EVSD-SQ-PRO Sequencer m failsafe-8 stk.Hitec HS-5685MH 12,9Kg v 7,4V -2 stk.Hyperion G3 LiFe 2S 6,6V 20C 3000mA til mottakerDette er en flott modell som flyr fint. Har kun fløyet den to ganger m takeoff og landing på gressbane. Under siste landing kom den litt for nære kanten av stripa og hektet borti noen tuster. Dette gikk litt utover understellet foran og på høyre side. Skadene er reparert med unntak av noen små sprekker i glassfiberveggen rundt neselegg-spantet. Dette har jeg valgt å ikke gjøre noe med da det kun er kosmetisk.Luke til neshjulet valgte jeg å skru pent ut før første flytur etter råd fra erfarene piloter. Denne kan ettermonteres.Alle bilder og video er helt ferske og tatt etter reparasjonen.Selger den da jeg nok har overvurdert ferdighetene mine på kortbaneteknikk.Kontakt meg på: jakobsen@fibernett.net eller 45660096

    More...
Working...
X