Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det mange som driver med 250 quad'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Like vinglete som meg det der Kim Tror vi har litt PID tuning og øving til før det sitter!

    Comment


    • #32
      Jess, eg klarer forsåvidt å fly finere og litt meir soft, men da går det saaaaaaakte Eg syntest det var so gøy og mose på med fart og svinger. Kanskje litt dumt å legge ut slik amatørkjøring på youtube, men alle har vel begynt ein plass
      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

      Comment


      • #33
        Får henge meg på video opplastingen, det er dårlig opptak da det er DVR enheten i brillene som er benyttet.

        Comment


        • #34
          Nice also Tor74, ganske lavt til tider Eg krasja mangen ganger idag skal linke ein film litt seinare på flyging
          BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
          Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

          Comment


          • #35
            Fra søndagen på Giske utenfor Ålesund:

            Comment


            • #36
              Ser bra ut GeirS
              BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
              Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

              Comment


              • #37
                Bra det der Geir

                Comment


                • #38
                  Da ble det litt quadracing i Sande hos Tor74 i går. Var en sur nordavind som gav utfordrende flyforhold, men vi fant oss en nydelig levegg i sola på den lokale fotballbanen hvor vi kunne jobbe med fatshark skillet. Ble en del kræsj, klabb og babb for min del, men utrolig hvor gøy og lærerikt det er å fly sammen med noen andre isteden for å være "lone wolf". Vi tenkte å prøve oss igjen kommende mandag 6.4, er bare å slenge seg på!

                  En liten snutt fra gårsdagen:

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Cookie View Post
                    Da ble det litt quadracing i Sande hos Tor74 i går. Var en sur nordavind som gav utfordrende flyforhold, men vi fant oss en nydelig levegg i sola på den lokale fotballbanen hvor vi kunne jobbe med fatshark skillet. Ble en del kræsj, klabb og babb for min del, men utrolig hvor gøy og lærerikt det er å fly sammen med noen andre isteden for å være "lone wolf". Vi tenkte å prøve oss igjen kommende mandag 6.4, er bare å slenge seg på!

                    En liten snutt fra gårsdagen:

                    Hvilken Sande og hvor flyr dere?

                    Comment


                    • #40
                      Morro!!! Skal se om jeg får tatt turen utover. Gitt at det er den Sande jeg tror det er.

                      Comment


                      • #41
                        Sande Vestfold, 2 mil sør for Drammen, ligger langs gamle E18.

                        Comment


                        • #42
                          En quad ramler egentlig kanskje fort når en flyr inn i radioskyggen langs en fjellside...

                          Comment


                          • #43
                            Var syk i går, så det ble ikke noe av tur til Sande. Fikk tunet litt på Zmr'en så jeg er klar til neste gang

                            Comment

                            Working...
                            X