Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lifjell fredag 3/10 – Noen som er klare for hangflyging?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lifjell fredag 3/10 – Noen som er klare for hangflyging?

    I følge YR ser det ut til å bli gode forhold for hangflyging på Lifjell i morgen fredag og jeg planlegger å være på plass ganske tidlig. Det er ikke sikkert det blir så mange dager til på hang i år , så denne anledningen lar jeg ikke gå fra meg nå i høstferien ;- )

    Noen andre som er klare for å lufte seilflyene i morgen ?

    / Thomas
    Hangar:
    Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

    "In thrust I believe"

  • #2
    Hei Thomas
    Er du der kun på fredag?
    Må jobbe frem til fredag ettermiddag

    Comment


    • #3
      Heisann. Det blir kun i morgen fredag for min del, dessverre...

      Håper det svarer seg å slepe utstyret opp dit

      /Thomas
      Hangar:
      Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

      "In thrust I believe"

      Comment


      • #4
        Fortell fortell.....
        Tor Arne Nicolaisen
        Vingen/Bø MFK

        Comment


        • #5
          Tja... det ble i hvertfall en fin fjelltur på en fredag Både vindstyrke og retning var helt utmerket, men dessverre kom tåka sigende inn tidlig på dagen. Det var ganske opplagt da jeg sto ved foten av fjellet at det ikke var noe poeng å dra 3 meterne opp til toppen, men jeg tok med Ocelot'en og prøvde noen tighte runder med den. Dessverre ble tåka bare tettere og det var bare å få ned modellen mens jeg ennå så den...

          Da det ikke var noen bedring i sikte avrundet jeg det hele med primus og rett-i-koppen i den supre gapahuken som de lokale karene har satt opp ved hanget.

          En dag i fjellet er en fin dag uansett
          Hangar:
          Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

          "In thrust I believe"

          Comment

          Working...
          X