Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJI phantom vision 2 plus mister video/bilde overføring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DJI phantom vision 2 plus mister video/bilde overføring

    Har akkurat kjøpt ny dji Phantom vision 2 plus og når eg har flydd ei lita stund eller flyr alt frå 30-100m vekk frå meg miste iPhone kontakt med drone kamera og skjermen går i svart eller att bilde fryser,spesielt når eg skal ta ett bilde eller ett opptak så skjer det sjølv om dronen er rett framfor meg,er det noken andre her i landet som har samme problem? vil det hjelpe og sette ned kvalitet på overføring??googla litt og fann ut att andre i verden har samme problem men ingen løsning på problem.

  • #2
    begrenset med rekkevidde på dette da..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • #3
      Ja skjøna att det er begrensa rekkevidde men når dei reklamera for att ein nesten kan fly 5-800meter bort og dette koster kr11000 så skal det virke når ein er 3 meter ifra dronen.

      Comment


      • #4
        går ikke video via wifi.. ikke mye der som er bedret på telefoner da.. men ja du kan fly 7-800 meter vekk men ikke med video.. selv ikke de vanligste videolinkene på 5.8 og som ikke er sterke klarer dette..
        syntes det er like gøy å se på som det er å fly
        carl goldberg ultimate
        DJI S900
        piper pawnie el kjærre


        Futaba 14SG
        diverse epp tjafs
        Per-Egil Furuseth

        Comment


        • #5
          Originally posted by GTI20 View Post
          går ikke video via wifi.. ikke mye der som er bedret på telefoner da.. men ja du kan fly 7-800 meter vekk men ikke med video.. selv ikke de vanligste videolinkene på 5.8 og som ikke er sterke klarer dette..
          Min videolink klarer fint 1km 1080p over wifi
          Men ja, er vel ikke store antennen på en iphone.

          Comment

          Working...
          X