Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Bob Violett T-33 selges!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny Bob Violett T-33 selges!

    Da hverken tid eller plass strekker til ønsker jeg å selge min helt nye BVM T-33 komplett og key ready. Den er bygget av en svært flink og nøye og modellflybygger og fremstår som meget pen. Modellen har aldri vært i luften men er programmert ferdig på Futaba 18MZ og venter således på en ny eier og pilot. Den er lett å transportere da den står på 3 hjul etter at vingene er demontert. Modellen er spekket med bra utstyr og skal etter sigende fly meget godt.* Jetcat P80SE med svært lav gangtid (tre turer i luften i et annet fly og noen få starter på bakken)* JR8411 servoer rund baut* Kevlar tanker fra BVM* 2 stk Turnigy Life batterier* PowerBox Gemini JR m/ Sensor Switch* BVM Duct i rustfritt stål* Originalt BVM luftunderstell med brems* Hvitt og oransje Navy fargeskjema som synes godt i luftenTa kontakt med meg enten pr sms, e-post eller ring dersom du ønsker ytterligere informasjon om modellen eller avtale om du vil komme innom for å kikke nærmere på den. Flere bilder kan fremskaffes på forespørsel.Vedlagte YouTube video viser eksakt samme modell "in flight"!

    More...
Working...
X