Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av F3A modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tror nok det blir en forbrenningsmotor, har ikke tilgang på 220V på stripa.

    Det er jo som Audun sier, mengdetrening er jo tingen for å komme inn i dette.
    Stein-Vidar

    TWM Groovy 50 3D, O.S MAX .65AX / Seagull MaxiLift, OS 33cc/ Multiplex Easy Glider Pro / Grafas Maxi F5J / Aspire F5J og F3J / Tragi 801X F5J / Tragi 801X F3J / Tragi 802EV F5J / Pike Perfection C80 F3J
    Futaba 14SG

    Røyken & Hurum Modellflyklubb

    Comment


    • #17
      Driver også å ser etter en F3A modell 2m som jeg kan bruke en YS DZ175 CDI motor jeg har liggende i. Så finner du noe spennende er jeg også interessert.

      Comment


      • #18
        En av mine gamle Oxalys'er ligger på modellsalg, jeg hadde to slike for ca 10 år siden. Dette er en meget bra modell, til salgs nå for en fantasipris: Feil - Modellsalg.no
        www.ofremmi.info

        Comment


        • #19
          Ja hadde jeg på et enkelt vi kunne fått det til Bodø hadde jeg kjøpt det.

          Comment


          • #20
            Hehe... Det er jo modellen jeg fløy flere sesonger med... Fantastisk modell på alle måter.
            Bør ikke være noe problem å smette den nedi en transportkasse (jeg har et par stykker) og sende den med en eller annen langtransport-sjåfør! Jeg har sendt et par modeller nordover slik før. Fungerer utmerket!
            Audun Thinn
            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

            Comment

            Working...
            X