Announcement

Collapse
No announcement yet.

Høland huckers!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Høland huckers!

    Stille her om dagen, forsåvidt ikke så rart med tanke på været.
    Er sjelden det kommer noe herfra, men vi driver da på. Er bare lite flinke til å dokumentere...
    En liten snutt fra en av dagens mange huckerunder.
    Piloter er Lars Håvard, Simen og Bjørn
    Hangaren full av drit...

  • #2
    Ser kos ut!

    Jeg så på værmeldinga at det var meldt 15m/s, så jeg hadde ikke noe klart.
    men det ble faktisk ganske bra vær i dag likevel.. Kjente det rykka godt i throttlefingeren...

    Det virker som om det er bare multicopter som gjelder om dagen, evt. at folk har
    begynt med andre ting. Det er i alle fall veldig stille
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Tipper det tar seg opp til våren jeg... Er vel ganske naturlig at folk går litt i hi på denne tiden av året... Men multikopter???
      Hva er det for no tull a? Det må ha vinger ska det være no... Å helst lukte litt bensin...
      Regner med å krype i hi snart selv og har store planer om å llegge ut noen skryte innlegg av utbedringer/gjenoppbygginger/nybygg i vinter... Så får vi se da... Om jeg klarer å følge det opp...
      Hangaren full av drit...

      Comment


      • #4
        Jeg har gått litt i dvale på denne fronten, pakket vekk for vinteren - men regner med å komme tilbake med ny giv på vårparten! Artig å se at det er litt liv her og der da, fin liten snutt.



        Alf
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Full fart hos oss. Ikke mye filmer riktignokk, men stadig noe i lufta. Var vel tilsammen 10 forskjellige fly oppe i dag fordelt på 7? Piloter. Ett par stk som tok a bevis også
          er jo ikke 12-15 -grader enda, så da er det fortsatt flyvær.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment

          Working...
          X