Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hysol 9462

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Eureka View Post
    Hos f.eks amerikanske butikker så koster en patron denne typen Hysol ca $16.
    Pluss på $5 i frakt, dagens ca kr 6,50 pr dollar og ikke minst 25% norsk moms, så kommer du fort opp i kr 175 pr patron.
    Originally posted by Wulf View Post
    + tollbehandlingsgebyr

    175.- i en norsk nettbutikk er sikkert en helt ok pris men det er feil i eksemplet over som gir et uriktig bilde av konstandene.

    Kjøper du en vare til under 200.- så kommer det hverken moms eller moms håndteringsgebyr (det er ingen toll på lim) dermed blir prisen $21 eller kr. 137,- hjem i postkassa

    Comment


    • #17
      Originally posted by Quadrocopter View Post
      175.- i en norsk nettbutikk er sikkert en helt ok pris men det er feil i eksemplet over som gir et uriktig bilde av konstandene.

      Kjøper du en vare til under 200.- så kommer det hverken moms eller moms håndteringsgebyr (det er ingen toll på lim) dermed blir prisen $21 eller kr. 137,- hjem i postkassa
      Litt begge deler her.
      På den ene siden slipper du norsk mva ved kjøp av kun en stk, på den annen side må du nok regne med $25 i porto fra USA.

      jeg kjøper hele esker, og da blir portoen rundt $5 pr patron, men da slipper man ikke unna norsk mva

      Comment


      • #18
        Originally posted by Wulf View Post
        Lim er en liten utgift. Akkurat som glowfuel
        Ihvertfall når man har kommet såpass langt att det går mer fuel enn lim

        Men til dere som har prøvd dette limet. er det bra til å lime fast tre/finer i en glassfiber kropp? Har erfaring med att vanlig epoxy ikke altid er så bra der. ok skal snart igang med å montere servofester og div i polikarpoven min
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #19
          Jeg bruker Trans7 på glassfiber.Sitter ekstremt godt
          Balsa

          Comment


          • #20
            Viktigste er at man vasker bort alt fett, release agent osv fra støping og sliper godt. Da sitter både epoxy, tec7 og Hysol godt. Hovedfordelen med Hysol er vel at den ligger der du la den og ikke renner overalt...
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #21
              Det limet jeg har funnet ut blir sterkest når jeg limer kryssfiner mot glasfiberlaminat er PL400.

              Comment


              • #22
                Hva er arbeidstiden og herdetiden på Hysol 9462?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Magne_H View Post
                  Hva er arbeidstiden og herdetiden på Hysol 9462?
                  •60 Minute Work Life
                  •Approximately setup time 3 hours in normal temperature


                  Kjell

                  Comment

                  Working...
                  X