Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vulcan bomber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by CubRune View Post
    Der var det gjort Viggo, ble det noen skader etter en litt humpete landing? Neste tur er alltid mye kjekkere, håper å få se flere filmer av Vulcanen i lufta. Fantastisk fint fly Viggo.
    Gleder meg allerede til ditt neste bygg.
    5 min reperasjon, så det går jo.

    Neste er Spitfire og M-35 , skal bare få litt farge på en TP-P47 først.

    Comment


    • #62
      Originally posted by chewbaca View Post
      Du får stående applaus for denne
      Vi gleder oss til neste prosjekt
      Stående applaus med trampeklapp synes jeg. Gratulerer med å ha kommet i mål og med hel kjerre også etter jomfruturen. Ingen selvfølge og regner med at dette framkalte godfølelsen i rikt monnn.

      Comment


      • #63
        Originally posted by toelarse View Post
        Stående applaus med trampeklapp synes jeg. Gratulerer med å ha kommet i mål og med hel kjerre også etter jomfruturen. Ingen selvfølge og regner med at dette framkalte godfølelsen i rikt monnn.
        Takk for applausen du kjenner jo følelsen du, skikkelig godstemmning, lagt litt mer bly i nesa og er klar for neste tur.

        Viggo

        Comment


        • #64
          Flyttet cg 3 cm foran det som viser på tegningen, ble ett helt annet fly.

          Comment


          • #65
            Nydelig.

            Comment


            • #66
              Fått ett par turer til, liker den bedre og bedre.
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Utrolig fin modell!
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • #68
                  Tøffe kameravinkler, modellen er utrolig lekker. Så den siste videoen din etter mer vekt i fronten, mykere landing enn det der er vel knapt nok mulig. Denne modellen bør du aldri selge, da kommer du sikkert til å angre

                  Comment


                  • #69
                    Dette må vel kalles full suksess skulle man tro. Du har jo fått flydd deg inn på modellen og justert alt perfekt også. Suveren landing på den videoen. Bedre kan det jo ikke gjøres.

                    Comment


                    • #70
                      Jan Erik Arud fikk ett par fine blinkskudd i fyresdal, dette synes jeg var litt tøfft.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Takk for at jeg fikk prøve den, det var en artig og annerledes jetmodell. Fikk du justert sideror og differensiering?

                        Erik

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by helipilot View Post
                          Takk for at jeg fikk prøve den, det var en artig og annerledes jetmodell. Fikk du justert sideror og differensiering?

                          Erik
                          Sliter litt med radioen om dagen, men fløy den på søndagen på vei hjem, brukte sideroret mye mer aktivt og fløy med mindre hastighet, synes selv det ble mye bedre, de andre tipsene tar jeg når "ny" radio er på plass. Takk for helpen, man "ser" modellen anerledes når andre flyr.

                          Comment


                          • #73


                            Jamen er det flott å få filmet modellen sin, takk skal du ha Totto.

                            Comment


                            • #74
                              Flott flyging og filming.

                              Comment

                              Working...
                              X