Announcement

Collapse
No announcement yet.

Manual til PA Extra MX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manual til PA Extra MX

    Har kjøpt et brukt PA Extra MX som jeg mangler manual til, og finner ikke noe på hjemmesiden til produsenten eller på nettet. Ser ut som om manualen følger med på en cd-plate og ikke er tilgjengelig i PDF format.
    Trenger i hovedsak data for oppsett av rorutslag og CG!
    Noen som har dette tilgjengelig?

  • #2
    Originally posted by robikris View Post
    Har kjøpt et brukt PA Extra MX som jeg mangler manual til, og finner ikke noe på hjemmesiden til produsenten eller på nettet. Ser ut som om manualen følger med på en cd-plate og ikke er tilgjengelig i PDF format.
    Trenger i hovedsak data for oppsett av rorutslag og CG!
    Noen som har dette tilgjengelig?
    På de fleste PA modellene jeg har vært borti så ligger cg sånn ca best på vingerøret. Utslagsmessig så mye du får til og godt (70-80%) med expo. Evt da lage et dual rate program på 50% utslag og så tenker jeg du er i boks.
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #3
      High rates: Balanseror 45 gr. opp og ned, expo 70 Low rates: 12 gr. opp og ned, expo 30
      Sideror max utslag, expo 70 27 gr. expo 35
      Høyderor 50 gr. opp og ned, expo 70 12 gr. opp og ned, expo 30

      CG: 116 til 120 mm fra leading edge målt fra vingerot. Anbefalt 118 mm med vortex generators

      Comment


      • #4
        Takk for tilbakemeldinger, fikk til slutt en fil fra produsenten også Da er det bare å vente på flyvær

        Comment

        Working...
        X