Announcement

Collapse
No announcement yet.

Os.15HZ i trex700N. Trenger synspunkt :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Os.15HZ i trex700N. Trenger synspunkt :-)

    Holder på med en trex700N som har blitt konvertert til bensin med en os.15hz. Dette har jeg ikke gjort før, så da dukker det opp ting jeg må sjekke opp litt. Jeg regner med at tenningsmodulen forstyrrer elektronikken, har flyttet den så langt vekk fra gyro og mottaker som råd er, men vil den påvirke Governor også, slik jeg har montert det nå? Noen som kan guide meg her?
    Attached Files

  • #2
    Kommenter gjerne andre åpenbare feil og mangler Sett bort ifra opprydding i kabelsalaten, som jeg tenkte å ta til slutt. Blir forøvrig komplettert med 800 halebom etterhvert, og med flybar-hode først og fremst.

    Comment


    • #3
      Flyr du denne maskinen enda med gasser?
      Hva syns du, hvilke erfaringer har du gjort deg?

      Comment


      • #4
        Ja, det hadde vært interessant å høre hvilke erfarninger som har kommet med denne motoren. Den heter vel egentlig O.S. GT 15HZ vil jeg tro. Jeg var også interessert i denne motoren, men ble på det sterkeste frarådet den av folket på Synergy forum (og Synergy promoterer O.S.) Jeg ble bl.a. informert om at den er ikke bygget som en bensinmotor fra starten av og ikke har kapasitet til å kjøle nok i en vanlig 700-800 installasjon. Resultatet har vært mange havarier etter 3-4 gallons (11-15 liter) med drivstoff.
        Futaba T8FG-S
        Noen planker og noen visper

        Comment

        Working...
        X