Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe - sorte Plast plater - Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kjøpe - sorte Plast plater - Norge

    Heisann.

    Driver å skal lage meg en Ground Station koffert og er på jakt etter type: Plast-plater 4-5mm tykke, ca. 50x40cm store. Helst Sorte.
    Hvor får jeg tak i det i norge? Helst Oslo Omegn.

    Noen som vet.

  • #2
    Plastkompaniet på nedre Furuseth har plater i sort og andre farger.
    De har bra utvalg, mulig du må kjøpe noe som er større en 50x40, men det er jo bare å skjære til.
    Industri & Reklame - gop

    Comment


    • #3
      Supert. Takk for tips

      Comment


      • #4
        Hmm... Hvilken type plater? De hadde jo så mange varianter av materiale....

        Comment


        • #5
          De kapper etter mål - du betaler for det du bruker.
          Kapping koster noen hundrelapper.
          Husk å ta med kontanter, de tar ikke kort!

          Jeg vil anbefale å ta en tur til dem for å se på utvalget, de har sotet plexi som nesten er sort samt rene plast plater i noen forskjellige farger og tykkelser.
          Last edited by Quadrocopter; 11-01-15, 00:15.

          Comment


          • #6
            OK, så det er butikk, da reiser jeg innom å ser på plater, litt lettere å se og kjenne på materialet.

            Noen tips til "type" materiale for det jeg skal bruke det til?

            Comment


            • #7
              Det spørs hva slags egenskaper plasten skal ha, om du skal kunne bøye/bukke dem, kuldebestandighet etc.
              SAN plast kan varmes med varmluftspistol og bøyes, det har jeg brukt flere ganger.
              Er ikke noen ekspert på plast akkurat, så om du ikke googler de forskjellige plasttypene - så spør de på plastkompaniet via kontaktformen på siden.

              Comment


              • #8
                Yes... Lettest det. Takk igjen. [emoji3]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by thomas.kjolstad View Post
                  OK, så det er butikk, da reiser jeg innom å ser på plater, litt lettere å se og kjenne på materialet.

                  Noen tips til "type" materiale for det jeg skal bruke det til?
                  Stikker du inn på lageret og snakker med de som jobber der (meget kompetente) så finner de frem det du trenger.

                  Har aldri kommet tomhendt ut av den sjappa......
                  Last edited by Quadrocopter; 11-01-15, 00:20.

                  Comment

                  Working...
                  X