Announcement

Collapse
No announcement yet.

Telefon holder for DX9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Telefon holder for DX9

    Er det noen som har et konkret tips til smart telefon holder for DX9/DX18? Den eneste jeg finner er Blade sin egen, men den er jo ikke på lager noe sted, så noe sier meg at den ikke er sluppet ennå. DX9 har jo et litt unikt oppsett med antenne og håndtak, og mye av utstyret jeg kommer over er laget for å festes i tynnere håndtak.

  • #2
    Regner med du har sjekka hva som finnes på Clas Ohlson og sånt
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Jeg har saumfart nettet, men jeg har foreløpig konsentrert meg om holdere laget for radioer for jeg vil ha noe jeg kan skru av og på, jeg vil ikke ha noe jeg må lime fast. Bildet viser Blade sin som følger med 350QX AP, men som sagt så ser det ikke ut til at den er til salgs ennå.

      Comment


      • #4
        Hva bruker du telefonen til?
        Min Hjemmeside..

        http://sveininge.iflogg.com

        Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

        Comment


        • #5
          Til å se bilder fra CGO1 kameraet som bruker WIFI for overføring.

          Comment


          • #6
            Ok, hva er rekkevidden på det?
            Min Hjemmeside..

            http://sveininge.iflogg.com

            Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

            Comment


            • #7
              Vet ikke, fikk det i helgen og har kun fått det til å funke mot min Xperia telefon. Etter det jeg har lest så er folk fornøyd med rekkevidden, men den avhenger også av mottakeren i telefonen. Samme med lag, jeg kunne se ørlite forsinkelse når jeg testet det i stua, så det duger ikke til FPV racing Bildekvaliteten er visst ikke så bra som Gopro heller, men siden jeg kjøpte GB200 gimbalen i samme slengen så ville jeg ha noe som fungerte sammen. Kamera måtte jeg ha uansett da Gopro1 jeg har nå ikke ville passet. Nå var jeg såpass naiv/blåøyd at jeg trodde WIFI og 5,8 ghz var det samme så jeg trodde jeg skulle fått brukt skjermen og mottakeren jeg allerede har, men slik ble det altså ikke. Og Samsung tableten min var visst ikke kompatibel med softwaren/appen man trenger.

              Comment

              Working...
              X