Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drømmer du om ett stort rc helikopter av høy kvalitet? Lei av å fly drone og klar for

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drømmer du om ett stort rc helikopter av høy kvalitet? Lei av å fly drone og klar for

    Pris: kr 1,- FraktalternativerTrygg betalingKjøp sikkertFrys betalingen til du mottar varenBeskrivelseJeg ønsker fortrinnsvis å selge en Thunder Tiger G4E720 utrustet med meget bra komponenter beregnet for 3D flyvning.Dette er modeller som blir regnet for å være noe av det bedre i heli verden.Har mange store modeller og klør etter nye prosjekt og erfaringer.Men er og åpen for bytte i annet morsomt rc utstyr, er spesielt på jakt etter en fpv drone, DJI Phantom 2 Vision + o.lDriver ikke med båt men kan vurdere bytte i en HPI Baja 5, bare en tanke, men som sagt fortrinnsvis en drone.Kom med forslag, jeg sier kun ja eller nei Her er en liten innføring i hva du får ved kjøp/bytte:På swash er det Align BL700HV servoer, presise og raske servoer.På hale er det Futaba BLS256HV, servo av høy kvalitet, presis, rask og sterk.Kjennere vet hva HV servoer og hva dette betyr for heliets prestasjoner.Esc/regulator er Kontronik Jive 120HV+ som er av beste kvalitet(og dyreste markedet byr på, 4400,- rcpro).Motor er Quantum 4530 500KV og ett første valg for mange rc piloter pga av styrke og kvalitet(2500,- på rcpro).Strøm forsyning er Castle 20A bec loddet i parallell med ene esc sløyfen slik att du kan sette strøm på elektronikken før du strømsetter motor.Har Turnigy 6S 5000mah batterier som kan følge med.Disse er i ok stand men ikke nye, er vedlikeholdsladet og balansert jevnlig.Kan selge den med en Skookum SK540 visst jeg er fornøyd med budet/byttet, skookum er en av de beste flybarless gyroene på markedet.Kan og selges med Align 3GX V5.0 eller Robird G31 som og har to nødvendige overganger for bruk av eventuelt satelitter eller S-bus.Følger ikke med receiver.Som du og ser av bildene er det en god del ekstra deler med.Canopy som står på nå er en Compass 7HV som er mye penere en originalen, denne er gitt bort.Har og ekstra elektromateriell/reserve til heli som kan kjøpes med for ett meget hyggelig tillegg i pris.Dette er en Castle ICE2 120A HV EscEn Align BL700MX motor og 4 stk Align DS610 Servoer, den ene er helt nyHar og en pen Spektrum DX7 DSM2 radio som kan selges med til ok pris, følger med en satelitt og 7ch mottaker.Lader og batteriene her på ekstern lader da jeg ikke finner laderen, du kan få med overgang til standard lader.Modellen kan og settes opp klar til å fly med samme radio men ser helst du tar bryet selv he he.Om du funderer på verdien av denne så kan jeg kort nevne att bare servoer, gyro, motor og regulator kostet nytt 13 000,-(motor og gyro er tett på ubrukt, swash servoer er heller ikke flydd mer enn ca 20 turer, haleservoen er jeg ikke sikker på da den er er ettermontert brukt fra ett annet kit)Selve kittet uten blader ca 7000,- og det er vel med deler og batterier for 3-4000,-Nå er selvfølgelig dette langt fra bruktverdi men du aner att dette er skikkelige saker og har reell høy salgs/bytte verdi.Så får du noen gode ideer eller forslag eller ønsker direkte kjøp så gi meg ett bud eller send en spennende mailVisst ikke får jeg bygge den om slik at jeg kan bruke kamera og en 3 akse gimbal jeg har liggende på den he he, går det og men mer krevende å filme med enn en GPS styrt drone

    More...
Working...
X