Announcement

Collapse
No announcement yet.

2x kopier av bilder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2x kopier av bilder

    Houston we have a problem...

    Når jeg laster opp et bilde og trykker på "insert inline" så ender blide som det skal inn i teksten men det blir også liggende en kopi som vedlegg til innlegget...

    Funksjonen med å trykke på bilde for å resize det er også forsvunnet
    Det samme gjelder funksjonen som viser hvor mange som har sett på bildet når cursoren er over bildet.

    Attached Files
    Last edited by Quadrocopter; 04-02-15, 21:11.

  • #2
    hvis du holder pila over bildet som er vedlegg så ser du hvor mange visninger det har hatt. det blir også forstørret hvis du trykker på det.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor View Post
      hvis du holder pila over bildet som er vedlegg så ser du hvor mange visninger det har hatt. det blir også forstørret hvis du trykker på det.
      Det er riktig, men "insert inline" skal ikke legge igjen en kopi som vedlegg.
      Med "resize" mener jeg at under editering av innlegget kan man justere størrelsen på "inline" bilde - dette funger ikke nå - hos meg.

      Comment


      • #4
        Jeg har også opplevd dette med duplikate bilder (inline + vedlegg).

        I alle fall når det skjer, så er fiksen og redigere innlegget, bytte til "avansert modus" og scrolle ned til vedlegg.
        Der kan duplikatet fjernes (se filnavnet ved å holde musepeker over bildet, popup).
        Da får man i hvert fall fikset problemet, men dette er vel en bug i mine øyne...
        Last edited by SmurfAir; 04-02-15, 22:52.

        Comment


        • #5
          Endelig er bildene tilbake i det formatet de skal være

          Takker...

          Comment


          • #6
            dobbelt med bilder av det som er lagt ut her i går og i dag ihvertfall
            Kinesisk bensin 4 takter er på vei - (MFN) ModellflyNytt.no
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Originally posted by Quadrocopter View Post
              Endelig er bildene tilbake i det formatet de skal være

              Takker...
              Hei. Håper alt går bra med deg. Du hjalp meg for mer enn 10 år siden med å frese et tannhjul til et Nikon Coolpix kamera. Jeg tenker fortsatt tilbake på det du gjorde som en utrolig hyggelig ting. Mvh Nicolai Her er lenken til hva det dreide seg om av jobb: Noen som tar små CNC jobber? - (MFN) ModellflyNytt.no

              Comment

              Working...
              X