Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum dx6i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spektrum dx6i

    Fortsetter å mase litt jeg..

    Prøvde i dag og kopiere innstillingene og lage en versjon 2 som jeg kunne leke meg litt med. Hadde satt alt til det jeg ville ha, men heli´n er helt død med de nye innstillingene. Hvorfor? virker som om jeg ikke ahr kontakt med heli´n. Er det noe jeg har glemt!? Har ikke tuklet med noe som skulle tilsi at det ikke skulle reagert.

  • #2
    Når du kopierer en modell nå du på nytt koble denne sammen med mottakeren i modellen din, altså "bind", da frigjør du samtidig original opprettet på den modellen du kopierte fra. Dette pga sikkerhetsfunksjonen modellmatch, som er en sikkerhet for at du ikke skal kunne få et fly eller annet til å virke på feil modell

    Eks, selv har jeg rundt 15 modeller og mange av disse har helt forskjellige funksjoner på kanalene, tenk seg selv hva som skjer om jeg ved en feil hadde fyrt opp et fly og brukt helikopter opprett. Garantert rett i bakken.

    Så det er nok ikke noe galt, bare binde opp på nytt og du har nok kontakt med modellen din igjen.
    Sammen om du skal tilbake til original opp settet..

    Lykke til
    Audun Johnsrud
    Nittedal - HMFK

    * Flyr divserse planker og noen visper.
    En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

    Comment


    • #3
      Hehe.. Har skjedd litt siden utskiftbare krystaller som jeg er kjent med fra bilverden back in the days..

      Da får jeg høre om han som hadde heli'n før meg om han har den liggende en plass.

      Comment

      Working...
      X