Announcement

Collapse
No announcement yet.

3dhs edge 92" 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Grattis med vellykket maiden.
    Denne er superstabil ja, jeg bruker racingtips på min og den har fortsatt masse siderors autoritet.
    Tror nok du burde flytte servo ja, da vil du bli kvitt mye av blyet du har i nesa på den.
    samtidig flytt alt radioutstyr så langt frem du kan. På de fleste videoene med forbrennings motor ser det ut som om de er litt baktunge, jeg kan se dette pga at de virker mye mer responsive på høyderoret i waterfalls osv. enn min.
    jeg har satt opp min slik at den ikke faller av ved 45 grader inverted. dvs. litt baktung. Men med batterier er det fort gjort å flytte cg for mer pressisjons flyging
    Helikopter:
    T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
    Radio
    Spektrum dx 18

    Comment


    • #17
      Originally posted by palsor View Post
      Grattis med vellykket maiden.
      Denne er superstabil ja, jeg bruker racingtips på min og den har fortsatt masse siderors autoritet.
      Tror nok du burde flytte servo ja, da vil du bli kvitt mye av blyet du har i nesa på den.
      samtidig flytt alt radioutstyr så langt frem du kan. På de fleste videoene med forbrennings motor ser det ut som om de er litt baktunge, jeg kan se dette pga at de virker mye mer responsive på høyderoret i waterfalls osv. enn min.
      jeg har satt opp min slik at den ikke faller av ved 45 grader inverted. dvs. litt baktung. Men med batterier er det fort gjort å flytte cg for mer pressisjons flyging
      takker får fly den noen runder til som den er. så får jeg vurdere om jeg skal gjøre noe. kunne jo vært greit å slippe dem 300g. men trur egentlig ikke jeg kommer til å merke så stort forskjel med dem 300g ,eller uten. var lissom så fornøyd slik den oppførte seg når du legger din inverted? går den mye mot bakken? eller er den nøytral?

      Comment


      • #18
        Grattis med Maiden, jeg er ikke veldig overasket at du blei fornøyd med det er alltid moro med fornøyde kunder

        Når jeg legger min på ryggen er den nesten nøytral bare et parr % med dykk input
        BOOMA Intelliswitch

        Odd A Eriksen

        Comment


        • #19
          Originally posted by xxl View Post
          Grattis med Maiden, jeg er ikke veldig overasket at du blei fornøyd med det er alltid moro med fornøyde kunder

          Når jeg legger min på ryggen er den nesten nøytral bare et parr % med dykk input
          TAKKER Ok er slik min er nå det da å det ser ut som funker veldig bra

          Comment


          • #20
            Modellen lever enda kan ikke få fullskryt denne modellen nok.Click image for larger version

Name:	edge 9.jpg
Views:	1
Size:	90.6 KB
ID:	612383

            Comment

            Working...
            X