Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly til OS95AX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fly til OS95AX

    Har noen forslag til hvilket fly jeg skal kjøpe til min OS95AX? Har vurdert Phoenix Sbach 46. Litt stor motor kanskje til dette flyet men pytt. Andre forslag mottas med takk. Trenger nødvendigvis ikke være acrofly.

  • #2
    Tror motoren din vil bli alt for tung til det flyet. I tillegg vil du nokk få en del utfordringer med monteringen. Denne vil nok passe bedre men også her kan det nokk bli en og annen utfordring. Phoenix Model Yak54 .60 Aerobatic ARF. Derimot vil den passe perfekt i dette flyet har hat et slikt selv å det er fantastisk morsomt å fly.

    Comment


    • #3
      Angående Yak54'en nevnt ovenfor: Phoenix Model Yak54 .60 Aerobatic ARF, så har jeg hatt denne med en OS75AX, og det var etter det jeg kan huske helt greit, både bygge- og flymessig. Mener å huske at flyet ble ganske tungt i baken, så jeg satte inn en relativt stor mottager batteripakke framme på torpedoveggen. OS 75/95 har vel samme innbygningsmål, så jeg vil tro at 95AX'en går helt fint i det flyet.
      Knut

      Diverse fly; de fleste med propell...

      Comment


      • #4
        Har noen prøvd/erfaring med Aeroworks Extra 260 og Extra 300 60-90? Hadde jo passet fint til OS95AX. Noe drøy pris kanskje sett i forhold til størrelse på disse flyene.

        Comment


        • #5
          Ja de er dyre men Aeroworks holder meget bra kvalitet. Har ikke prøvd akkurat det flyet men de modellene jeg har hatt fra Aeroworks har alle vært meget bra. Tror nokk det flyet vil bli sprekt med OS 95.

          Comment


          • #6
            The resource cannot be found.

            Comment

            Working...
            X