Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invertix 400 3D drone med noe ekstra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invertix 400 3D drone med noe ekstra

    Lite brukt Invertix 400 3D quad i topp stand vurderes kun solgt. Kan vurderes bytte i ett pent uskadet kit som feks Synergy E5, MD 500/600, JR Vibe NEX E8, T-rex 600/700 DFC og Mikado. Kan og vurdere Trex 550L Dominator om motor er inkludert men ikke eldre utgaver enn de som er levert med 730MX dominator motor. Må takle fullsize servoer og leveres med blader ellers uten elektronikk og i stand til å takle 12S oppsett om det ikke følger med motor for 6S. Kan eventuelt bytte en Scorpion HKIII 4025 550KV mot tilsvarende for 6S om jeg faller for bytte forslaget. Tar meg friheten til å avslå forslag som ikke interesserer som eldre modeller med flybar, nitro eller antikviteter. Settet med alt som følger med koster nå nytt ca 4400,- eks moms fra EncoreRc.com ink frakt. Skulle du være skikkelig uheldig må du punge ut 1100,- til vår kjære fattige stat. Gens Ace batteriene er kjøpt på Elefun og koster nye i dag 710,- pga av avsindig Dollar kurs. Jeg har ladet disse maks 10 ganger. Nevner disse prisene for å få saklige bud/bytte forslag. Dette er ett produkt som ble introdusert på rc butikker internasjonalt sent ifjor og som bygger på ett konsept der elektronikken reverserer Esc på millisekund slik att rotasjonen på motorene går begge veier alt etter om du befinner deg over eller under 50% stikke. Ergo gjør den samme øvelsene som 3D helikoptre og er en hissig rakker. Blir produsert EncoreRc og er designet av Bobby Watts i USA. Ekstern lenke til demonstrasjon Den er i dag satt opp med NanoWii kontroller for ekstern receiver og ferdig programmert mot Futaba radio, står en S-FHSS 6ch Park receiver i den nå, følger med om du bruker Futaba for noen kr ekstra eller om jeg er fornøyd med bud. Støtter ikke S-bus. Bruker du Spektrum følger det med løst ekstra NanoWii kontroller som du kun kobler ferdig bundet Satellitt receiver til. Følger og med Usb dongle for oppgradering av Esc til 4S. Vil ikke anbefale dette før du mestrer dronen godt og er vant til konseptet, blir ekstremt hissig. Er med en liten pose med ekstra propeller, noe ekstra led lys, skruer osv. Har en liten bestilling med låsemutre til propellene på vei i posten da jeg ikke finner den etter at jeg tok av propellene sist, følger selvfølgelig med. Har 2 ark med dekaler som jeg ikke har brukt, dette kan du gjerne montere selv men gjøres på forespørsel om ønsket. Følger med 2 stk Gens Ace 3S 2200mah 55C. Merk att dette ikke er ett produkt for deg som er vant til stabile og lettflydde droner med attihold og GPS . Du bør ha erfaring med 3D helikoptre og mestre enkle 3D øvelser samt kunne fly ett 6Ch helikopter ellers vil jeg ikke anbefale att du kjøper denne uten solid akro opplæring på simulator. Når det er sagt er dette en genial sak å trene 3D øvelser med da den er mer stabil enn ett helikopter og mindre krevende å fly pga 4 rotorer. Konsekvensene av en smell er heller ikke store da reprasjoner ikke tømmer lommeboka slik som store heli og deler får du raskest enten fast-lad.co.uk eller encorerc.com, de sender nesten like fort som norsk postgang. Følger med lettfattlig manual og har du Futaba nyere radio som feks 14SG kan jeg kopiere oppsett over på ett minnekort for å spare deg tid om du gidder retunere det. Men er uansett en svært enkel prosess uansett radio du bruker, alle instillinger står i manualen for de fleste radiosystemer på markedet. Vurderes kun solgt pga av tanker om å få brukt overskudds elektronikk hjemme og kunne bygge ett nytt heli ut av det. Er det noe du lurer på så ta kontakt

    More...
Working...
X