Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes Flyshow 2015 Videoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fagernes Flyshow 2015 Videoer

    Hei,

    Her blir det noen videoer fra Fagernes treffet 2015. En flott Week-end der oppe med knallvær på Lørdag med blå himmel og sol.
    (litt slitsomt å filme i så sterkt motlys og med varierende kvalitet men men)









    Last edited by Totto; 23-03-15, 17:25.
    Mvh
    Totto Dahle
    www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
    Medlem Agder Modellflyklubb

  • #2
    Hei og takk for sist Totto! Jeg er vanvittig takknemlig for at du filmer/redigerer/publiserer så mye materiale. Prøver å filme litt selv innimellom, og er ikke i nærheten av det du får til selv i ikke-optimale lysforhold

    Takk!

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimhey View Post
      Hei og takk for sist Totto! Jeg er vanvittig takknemlig for at du filmer/redigerer/publiserer så mye materiale. Prøver å filme litt selv innimellom, og er ikke i nærheten av det du får til selv i ikke-optimale lysforhold

      Takk!
      I like måte Kim ! Hyggelig med positiv tilbakemelding Det var en flott dag på isen Lørdag ! Mye fin flyvning
      Mvh
      Totto Dahle
      www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
      Medlem Agder Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Knallbra! Flott levert Totto!
        Mange og relativt lange filmer=godt dokumentert, for oss som ikke var til stede så er dette veldig fint å se på

        Comment


        • #5
          Utrolig bra jobba Totto. Du har tydeligvis taket på både bygging, flyging og filming

          Det jeg stusser litt på er hvorfor man ikke har depoet på andre siden slik at man får solen i ryggen når man fly?
          Må være slitsomt å myse mot solen når man flyr.........................................

          Comment

          Working...
          X