Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flott pakke med 2 stk 600 size heli vurderes solgt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flott pakke med 2 stk 600 size heli vurderes solgt

    Da det ser ut til att eg får ett nytt flott prosjekt snarlig blir det sterkt vurdert å selge en komplett pakke med 2 stk flybarless Outrage Fusion/Velocity 50 (600 helikopter).Vet endelig i løpet av 7-10 dager om jeg bestemmer meg for salg men lufter det allerede nå da en kanskje gjerne vil tenke på saken som kjøper.Har du en heftig 160A ESC minimum og en kraftig 700/800 motor kan det være aktuelt med bytteHeli nr 1:Outrage Fusion 50 flybarless elektroutgave som jeg nylig har overhalt og skiftet lager og drev på etter en kræsj der jeg ødelagte halebommen og deler på tailhuben.Alt er nå i samme stand som før uhellet.Driver å reparerer heli og setter dem opp som ett lite foretak så ingenting er amtørmessig gjort, se link.http://www.finn.no/finn/torget/annon...=49754363Denne har Align DS610 servoer på swash.Futaba S9252 på hale.Castle Edge120A esv.Align 700MX motor(eventuelt Scorpion HKIII 4025 550KV)AC-3X tysk flybarless gyro av høy kvalitet oppgradert med siste software.Selges med Radix 600mm nattblader med batteri og lader, dette er ikke brukt mer en 3-4 ganger.Er og med 2 sett med fluoriserende natt haleblader med eget led-lys.Canopy med ferdig limt ledlys og natt haleblader og ordinært canopy følger selvfølgelig med og det er hurtig koblinger på den ene.Trenger kun en stripe ledlys på halebom for å være komplett klar til nattflyving.Har veldig mye deler som dekker behov for service og reperasjoner i lang tid framover, studer bilder.Merk, følger ikke med batterier!!!Leverer denne med DJI sin Bec som er meget bra og tåler peak på 15A trekk.Dette pga av Align/Futaba servoene ikke kan brukes på 2S lipo Siden finnes ikke nr 2:Outrage Velocity 50 nitro kit med en OS Max SX 50 motor som ser som ny ut.Her trenger du kun full size servoer på hale og swash for å kunne fly(Throttle servo er der, Align DS610)Reserve delene på bildet kan for det meste brukes på denne.Er og med 2 canopy.Pene Radix V2 600 blader er medSett nr to haleblader vil stå på denne nå uten strøm tilførsel.Denne har jeg akkurat hatt full service på og skiftet slitedeler på og setter den sammen før eventuelt salg.Disse modellene er av samme fabrikat og deler det meste av deler foruten selve rammen som er annerledes på nitroen og selve servostangen til halen og servoplasseringen på denne.Så her har du 2 komplette heli fra både elektro og nitro verden, du trenger som sagt kun Swash/hale servoer til nitro utgaven for å ha 2 flyklare helier med 1,34cm rotor diameter.Du vil se på bildene att det er servosett på begge modellene nå men HV servoene på elektroutgaven trenger jeg + Skookum gyroen.Mulig jeg og setter på en Align BL700MX motor i steden for Scorpionen som står på nå, kommer ann på hvilken pris jeg får.Eneste som ikke er med på bildet av deler er 2 ekstra halebommer med vertikal/horisontale finner og ett ekstra understell.Understell på Elektroutgaven er ikke originalt, hører til en Thunder Tiger E720 men satte på denne siden tanken var å fly denne om natten og den er veldig stabil å ta av og lande med pga av bredden, fordel når det er mørkt.Jeg setter selvfølgelig på originalt understell om det er ønsket.Har kun ett eldre flybarless system, Align 3G jeg ikke vil anbefale til nitroen, den har funket helt greit så langt men er litt lunefull.Kan være behjelpelig med å skaffe en veldig bra blåkopi av Mikado silverline med løs gyro sensor.Koster ikke mer enn rundt 320,- å importere og bruker Mikados Vbar software for oppsett, har god erfaring med denne på heli jeg har bygget for andre.Bor du på Stord eller i nærheten hjelper jeg deg selvfølgelig med oppsett o.lDette selges som sagt kun pga av behov for nye invisteringer i klasse A elektronikk til mine store heli.Har mulig fått ett tilbud det kan ta litt tid å få endelig svar på.Ha det i mente så du ikke blir skuffet om jeg trekker dette fra salg.Tenk på hva du kunne tenkt deg å gi for denne pakken, du kan bli overrasket over hva jeg lar 2 stk tett på komplette 600 heli går for med tanke på att det er deler her for mer enn jeg tør tenke på.Bare Radix nattbladene koster rundt 1700,- å importere eks moms.fast-lad.co.uk V2 ordinære 600 blader har jeg ennå ikke brukt, ny pris på disse er ca 850,- ink frakt fra ElefunNevner bare dette så du ser hvor mye som følger med her av verdierSiden det det ikke er komplett servosett til begge, ikke batterier og gyroen til Nitro utgaven ikke er noe å skryte av lar jeg denne pakken gå rimelig til den første som gir ett ok bud.Er jeg veldig fornøyd får du med både Scorpion og Align motoren.Alt vil være ferdig bygd før eventuell forsendelse men må kanskje demontere halebom, blader og understell av praktiske grunner under pakking og for sikker transport.Spent på hva du synest dette er verdt komplett.Jeg svarer på alle bud selv om du bommer helt he he, er lov til å prøve seg.

    More...
Working...
X