Announcement

Collapse
No announcement yet.

FireflY6 tilt rotor helt komplett, unik multirotor modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FireflY6 tilt rotor helt komplett, unik multirotor modell

    Selger min helt ubrukte FireflY6 multirolle fpv/film modell.Denne er unik i og med at den kan veksle mellom multirotor og fixed wing konfigurasjon i lufta.Den er utstyrt med følgende:2 stk 3DR Pixhawk FC (en til hover og en til FF).Begge Pixhawker er utstyrt med: GPS, Remote USB, Remote LED og Current sensor/Power moduleFF Pixhawken har i tillegg Airspeed sensor og 433 Mhz telemetri radio montert.Det er opptrekkbart understell på modellen. Den leveres også med Birdseye Aerobotics sin power pack som består av motorer, ESC og propeller.Alt er ferdig montert og testet i modellen og den er flyklar.Det er beregnet på 2 stk 3s batterier i paralell kobling.Det er mulighet for å feste opp 2 stk GoPro størrelse kameraer på modellen, evt FPV utstyr om man heller skulle ønske det, eller en kombinasjon av begge deler.Det følger også med en helt komplett ekstra power pack med 6 stk motorer, 6 stk esc og 6 stk propeller, da jeg har det til den.Jeg sender gjerne dersom kjøper betaler frakten.Dette er en unik modell som er komplex å bygge og det har gått mye tid og grubling i å få montert alt utstyret i den på en ordentlig måte. Ta gjerne kontakt på mobil 41565276 eller epost lbjoergo@yahoo.no dersom du er interesert.sjekk gjerne også ut produsenten sin hjemmeside for mer info.

    More...
Working...
X