Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellflyskole 2015.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellflyskole 2015.

    BLI PILOT PÅ MODELLFLYSKOLE I SOMMER
    Det arrangeres modellflyskole på Luftsportsuka på Starmoen ved Elverum 17-21 juni, hvor barn og ungdom får dekket kost og losji, og får full teori- og flyopplæring til A-bevis. Egenandel kr 500,-. Ta kontakt dersom du eller noen du kjenner er interessert! Tlf 92417492.

    www.facebook.com/photo.php?fbid=736365989758981&set=pcb.73636793309 2120&type=1&theater

    www.facebook.com/photo.php?fbid=10152246898273299&set=pcb.874529869 228831&type=1&theater
    Karl Hans Glommen.
    Mjøsa Modellflyklubb

    Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

  • #2
    Et veldig godt tiltak dere gjør, men jeg lurer på hvorfor det er i siste skoleuke for ungene hvert år og ikke uka etter. Da kunne man tatt en Ferie på stripa? Sender spørsmålet til NLF tenker jeg. Lykke til med årets skole så klart
    Mvh Andreas
    Stevensaero, glede i noen balsaflak.
    PCM.at mye glede i litt carbon
    Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

    Comment


    • #3
      Originally posted by Sundtair View Post
      Et veldig godt tiltak dere gjør, men jeg lurer på hvorfor det er i siste skoleuke for ungene hvert år og ikke uka etter. Da kunne man tatt en Ferie på stripa? Sender spørsmålet til NLF tenker jeg. Lykke til med årets skole så klart
      Vi prøvde et år å ha modellflyskole senere, men det var ikke vellykket, Kanskje det er en ide å ha luftsportuka litt senere.
      I samme uke som St Hans?
      Karl Hans Glommen.
      Mjøsa Modellflyklubb

      Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

      Comment

      Working...
      X