Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simulator - verdt å oppgradere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simulator - verdt å oppgradere?

    Hei igjen,

    jeg har RealFlight G4.5 fra gammelt av og ser at man nå er kommet til versjon 7.5. Er det store forskjeller på disse? Jeg er på nybegynnernivå.

  • #2
    Jeg merket ærlig talt ikke store forskjellen fra 4.5 til 6, men du får jo tilgang til flere modeller, flyfelt osv du ikke får i 4.5. Det er allikevel mulig å få flere modeller for RF6 (og kanskje 7) til å fungere i 4.5, det er bare å laste de ned og prøve. enten funker de eller ikke. Men du blir ikke bedre til å fly med de nye versjonen om det var det du tenkte på, da holder 4.5 i massevis.

    Comment


    • #3
      Ok da holder jeg meg til den jeg har. Målet er å bli bedre til å fly, men hvis det ikke er noen stor forskjell på fysikken har det lite å si for meg. Jeg har lastet ned blant annet en T-rex 600 og en Logo 500 som virker mer slik jeg opplevde å fly på ordentlig sist jeg gjorde det. Disse var for 4.5, men nå skal jeg se om jeg finner noen for nyere versjoner som også funker!

      Comment


      • #4
        Hei
        Jeg har også 4,5 men bestemte meg for å oppgradere til 7,5 etter og ha fått positiv tilbakemld fra norwegian modellers at
        det ikke var noe problem,men når jeg setter inn cd`n så skjer det ingen ting,har prøvd alt mulig,er det feil med
        cd`n eller går det ikke fra 4,5? det står at det går fra 4 og så 5 og oppover,håper dere kan hjelpe.

        Comment


        • #5
          Ikke mye til hjelp, men jeg tror absolutt at det bør gå. Når jeg oppgraderte til 6.0 så var det strengt tatt ingen oppgradering, men en egen installasjon, jeg kunne fortsatt starte opp 4.5 som før. Så alt den gjorde var å sjekke at man hadde forrige versjon installert, men det kan selvfølgelig ha forandret seg.

          Comment


          • #6
            Jeg kjøpte nylig 7.5 oppgraderingen og var i den anledningen i kontakt med RealFlight på forhånd. Saken var den at jeg hadde 4.5 fra før men har surra bort cd'en. Interlink kontrolleren derimot fant jeg igjen. Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne kjøpe oppgraderingen siden det var en egen installasjon og ikke trengte tidligere versjoner installert på forhånd. Og det funket fint

            Selve flyopplevelsen er nok ikke så veldig forskjellig fra tidligere versjoner men grafikken syns jeg er bedre og utvalget modeller og flyplasser øker jo for hver gang. Nå har det jo kommet oppdrag man kan fly også. Oppgraderingen kostet bare 349 hos Norwegian og det syns jeg den var vel verdt og i mitt tilfelle helt nødvendig siden som sagt original cd'en min er MIA
            Mvh
            Morten Aase

            Comment


            • #7
              hei
              Det funket fint på min fars pc,da lurer jeg
              på om det er operativsystemet,jeg har
              windows 7 64 bit. Hos meg skjer det ingen
              ting,hører dvd rom spilleren starte og det
              kommer opp setup,men derfra skjer det ikke
              noe....

              Comment


              • #8
                Sikkert ikke dette som er problemet, men jeg slet veldig med å innstallere RF4 fordi "min datamaskin" hadde blitt gitt et nytt navn med "ø" i seg, og det taklet ikke programmet. Men jeg mener at jeg fikk feilmelding under innstalleringen, den stod ikke bare å gikk.

                Comment


                • #9
                  Har nå fått det til å fungere,det satt litt langt inne da jeg måtte kjøre setup som administrator og
                  kompabilitetsmodusen i windows 7...da er det bare å sette igang.......

                  Comment


                  • #10
                    Jeg hadde samme problem som deg Kyrre på versjon 6.5 men ikke på versjon 7. Jeg kjøpte meg ny pc for litt siden. Da installerte jeg ikke tidligere versjoner men gikk rett på oppgraderingsversjonen til 7.0. Det er mulig at de sjekker opp mot serienummeret på radioen når du installerer, ikke at du har tidligere versjon installert.
                    Øystein Solvang Randen
                    Røyken og Hurum modellflyklubb

                    Menneskelig svikt er utelukket!

                    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

                    Comment

                    Working...
                    X