Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking 6ch Transmitter på Phoenix 5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbyking 6ch Transmitter på Phoenix 5?

    Hei. Går det virkelig ikke an og bruke Hobbyking 6ch Transmitter på Phoenix 5? Finner ikke radioen inne på spillet... Noen som vill hjelpe meg?

  • #2
    Mener du denne rene simulator-radioen med USB? eller den andre 2,4 ghz T6-A greia?

    Comment


    • #3
      Originally posted by SmurfAir View Post
      Mener du denne rene simulator-radioen med USB? eller den andre 2,4 ghz T6-A greia?
      Den simulator radioen med USB ja

      Comment


      • #4
        Det er ikke supportert, står på 5 linje fra bunnen her: Robinson Racing Products Ball Diff Replacement Gear Alum 48P 51T SCT22 | Horizon Hobby

        Det var vel egentlig ikke supportert på versjon 4 heller, men der fantes en workaround som gjorde at det ble support for enheter som syns av Windows som joystick.
        Den fungerer ikke for versjon 5, dumt for de som jobber offshore eller av en eller annen grunn ikke kan ha en sender.
        Det står på samme sted hvilke radioer som er supportert og det finnes et adapter for.

        Comment


        • #5
          For hva det er verdt, Aerofly støtter alle typer kontrollere, og standard versjonen koster bare 40 euro og kan lastes ned, men er selvfølgelig begrenset i antall fly og striper. Det kan løses med en av de to dyrere versjonene.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kyrre View Post
            For hva det er verdt, Aerofly støtter alle typer kontrollere, og standard versjonen koster bare 40 euro og kan lastes ned, men er selvfølgelig begrenset i antall fly og striper. Det kan løses med en av de to dyrere versjonene.
            Jeg har bestilt denne nå i håp om att det går bra og bruke min DX7 radio. Hva tror dere om det? Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

            Comment


            • #7
              Skal jeg gjette, så funker den med Phoenix V4 ikke V5, de har gjort om hele loaderen som drar ting ned fra nettet.
              For å unngå diverse uorginale adaptere osv.
              Funker den med V5, let me know

              Comment


              • #8
                Originally posted by SmurfAir View Post
                Skal jeg gjette, så funker den med Phoenix V4 ikke V5, de har gjort om hele loaderen som drar ting ned fra nettet.
                For å unngå diverse uorginale adaptere osv.
                Funker den med V5, let me know
                Hehe, ja jeg har en følelse av att den ikke går :-/ Men jeg skal gi beskjed hvis den går Kostet bare 8 dollar så må prøve

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SmurfAir View Post
                  Skal jeg gjette, så funker den med Phoenix V4 ikke V5, de har gjort om hele loaderen som drar ting ned fra nettet.
                  For å unngå diverse uorginale adaptere osv.
                  Funker den med V5, let me know
                  Hei. Da fikk jeg denne kabelen: Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking Og den funker fint på Phoenix 5 Så vet du det. Ble så glad. Ha en fin kveld

                  Comment


                  • #10
                    Så fint at det løste seg for deg! Fikk du da brukt den rene simulator-radioen din med usb-kabel, eller måtte du bruke Spektrum Radioen din?
                    Takk for tilbakemeldingen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SmurfAir View Post
                      Så fint at det løste seg for deg! Fikk du da brukt den rene simulator-radioen din med usb-kabel, eller måtte du bruke Spektrum Radioen din?
                      Takk for tilbakemeldingen
                      Jeg må bruke Spektrumradioen ja, med kabel og den usb dingsen fra HK 😊 Altså det som er i settet.

                      Comment

                      Working...
                      X