Announcement

Collapse
No announcement yet.

Som ny TDR Henseleit vurders solgt/byttet NY PRIS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Som ny TDR Henseleit vurders solgt/byttet NY PRIS

    Nå nærmer høysesongen seg for helimoro og jeg vurderer selge ett av mine flaggskip for nye prosjekter.Helikopteret er som ny da den kun er flydd 5-6 ganger for å tune inn flybarless gyroen og har stått tilnærmet ubrukt etter bygging.TDR Henseleit er regnet for å være "Mercedes" i heliverden og har de ypperste tekniske løsninger og mekanisk kvalitet.Nå har du muligheten til å eie en av disse flott maskinene til ultimate flyopplevelser for deg som liker ekstreme hastigheter.Den er fullt kapabel til smack 3D men er i sitt rette element under høyhastighets flyvning.Disse modellene ble produsert fra 2011 og utover og deletilgangen er fulldekkende fra Henseleit sin fabrikk i Tyskland og det er ikke uvanlig å få bestillinger i løpet av en uke da kunder som har invistert i disse maskinene blir prioritert høyt.Min er kjøpt 2012.Modellen er utrustet med følgende topp elektronikk:KDE 700XF 495KV motorYGE 160A HV esc(14S)Futaba BLS255HV på swashFutaba BLS256HV på rudderSkookum SK540(står SK720 på nå men denne blir plukket av)Er lagt opp for 2S lipo direkte på elektronikkDen er og kablet for å ha stort kvadrat inn på elektronikk for å unngå strømtap/flaskehals da servoene er strømkrevende.Følger med ett custom Fusuno Canopy i sort/gul fargeskjema.Original Canopy med dekaler er med ubrukt i pose.Heliet vil bli påsatt nye Curtis Youngblood hovedblader om jeg er fornøyd med salg.Her har du en unik mulighet til å eie en flott og kostbar maskin av ypperste kvalitet som knapt har pisket opp luft under bladene.Jeg setter nå en fast absolutt minstepris ink frakt.Denne prisen vil du ikke finne igjen på en så flott utrustet modell i tilnærmet ubrukt stand.Ta gjerne kontakt om du ønsker mer informasjon.Jeg sender gjerne helikopteret og bor du i nærheten er en demonstrasjon på stripen en selvfølge. Jeg kan vurdere bytte i en Sab Goblin 770C i toppstand og med topp elektronikk.Mikado XXtreme 700/800 er og modeller av interesse.

    More...
Working...
X